Ysabella meestal vraag ik aan mijn man of dochter of zij nog een sirene horen en als zij nee zeggen is het, zeg maar ‘uit mijn hoofd’
nu was ik alleen, dus heb ik mijn ouders even gebeld om 1 te vragen of ze thuis waren en niet onderweg hier heen want dan kunnen ze over de weg rijden waar het ongeluk was. En 2 voor wat afleiding. En dat hielp gelukkig. Het komt meestal niet zo heftig binnen als nu, misschien omdat die sirenes maar voorbij bleven komen🤔

Huggybird Vaak helpt dat inderdaad. Goed dat je je ouders even gebeld hebt, ik denk alleen niet dat dit een lange termijn oplossing is.🙈 Heb je destijds slachtofferhulp aangeboden gekregen?

Ik vi d dat aapje 🙈 zo dom hier op t forum 🤣. Niet in een bericht maar hoe die getekend wordt.

Nee op WhatsApp ziet ie er minder getekend uit en zn polsen staan anders 🤪

Ysabella nee, ik heb toen gebeld met slachtofferhulp maar daar kwam ik niet voor in aanmerking want het ging niet om een misdrijf🤷🏻‍♀️
        mik ben toen een aantal keer naar de huisarts geweest en heb met haar gepraat. Dat was erg fijn.

• [verwijderd]

Softbasegaming Ik vind hem op Whatsapp e.d. juist raar! 🤣

Fijn zo rustig aan opstarten. Dinsdag eerst uurtje alleen met de 2 kleintjes, smiddags had man J meegenomen naar de werf dus had ik eerst alleen C en toen nog 2u 4 kinderen. Gisteren is man niet weggeweest. En nu zitten er 4 op school en ben ik alleen met C.

En ik hoef smorgens niet gelijk uit bed, man zorgt ervoor dat ze naar school kunnen 😊 (oke, haren van de meiden kan stuk beter maar als dat het enige is 😉)

Heb echt wel het gevoel dat ik de tijd kan pakken om te herstellen. En dat wil man ook want als hij gaat varen moet ik het weer alleen doen. Maar dat duurt gelukkig voor mij nog minimaal tot woensdag

We waren gisteren in de dierentuin en je kan in amersfoort het verblijf van de gieren inlopen. Komen er 2 gieren aangevlogen. Staat er een familie naast mij te gillen en te rennen! Zegt die vader heel belerend nadat ze weer een gil serenade hielden met zijn 8e dat ik met N aan de kant moest ‘ anders prikte de gier de ogen van N uit.’
        Ik kijk ze aan en zeg ‘ weet je wat ik zou doen? Stoppen met dat belachelijke gillen en al helemaal niet met jullie gedrag mij gaan vertellen wat ik moet doen. ‘

Ik was het zo zat. 🤐