Dochter is toch echt niet fit, ze wilde half 12 naar bed en was direct stil. Gelukkig heeft ze vanochtend nog wel gegeten en gedronken (en dat binnen gehouden, eerst ging ze na eten direct overgeven). Ik heb vandaag maar tot relax en tv dag benoemd, terwijl ik probeer wat te werken tussendoor.

Vriendin heeft net de eerste 4 hoofdstukken van mijn boek gelezen en fijne punten aangeleverd waar ik wat mee kan. Dus aanpassen en dan ga ik het delen met mijn cursus groepje, best wel eng hihi

Ik denk dat half 8 naar bed op een doordeweekse dag nu toch te laat wordt voor kleine meid, ze lag even tegen me aan op de bank en nu slaapt ze..

het contrast:
    Ik ben vanmiddag met mijn dochter een klein toilettasje gaan kopen voor mee naar de middelbare school om maandverband in te bewaren ‘voor het geval dat’ we hebben het daar gisteren over gehad en ze was het er mee eens dat je maar beter voorbereid kan zijn.
    We hadden al snel een tasje gevonden.
    vervolgens vraagt ze “mam, mag ik nieuwe doekie’s?? De oude zijn echt niet meer goed!”
    doekie’s zijn Hema spuug doekjes waarmee ze al vanaf ze baby is elke nacht slaapt. Ze frunnikt aan de labels en als die stuk zijn is het geen goed doekie meer...
    bijna groot maar ook nog wel klein🥰

Wat een stelletje idioten hier. Ik hoor opeens allemaal vuurwerk, illegaal alsof er in een schuur per ongeluk alles af is gegaan.

N gilt van angst, ik ren naar hem toe doe het raam dicht en troost hem. Komt mijn man woedend naar boven. ; Ja ik was naar buiten gerend om die gene een knal voor zijn bek te geven.
    Let wel, mijn man is alles behalve zo het was echt heel heftig en het duurde 10 minuten voordat het vuurwerk stopte. De spullen in huis trilde.

Die Pipo’s hadden mooi geluk dat het een straat voor de onze was. 🤐 En nu is N bang voor vuurwerk terwijl hij dat dus niet was. 😢

• [verwijderd]

Softbasegaming steken in mijn lies waren bij mij de eerste symptomen 😊

Ik ben lekker aan mijn boek bezig, leuke bezigheid zo op de zaterdagavond 🙂
      Hoofdstuk die ik had gedeeld met cursus groep voor een groot deel aangepast en in tweeën gesplitst dus nu heb ik ineens 5 hoofdstukken geschreven haha. Het is wel grappig dat er steeds meer herinneringen naar boven komen.
      Dit is een klein stukje uit het hoofdstuk, over mijn scharrel waar ik echt zo ontzettend gek op ben geweest. Een scharrel met wie ik echt een geweldige klik had en met wie ik echt geweldige seks had. Maar dus ook een man waar ik van ging houden en waar ik jaren (niet een paar jaar zoals hier staat) over heb gedaan om overheen te komen. En voor wie ik altijd een zwak houd. Dit heb ik niet met mijn 2 vriendjes gehad, ik hield wel van hun maar op een totaal ander niveau. Sneak peak 😉 Nog niet helemaal blij met mee, ik zal het nog wel een paar keer aanpassen haha.

Ik vertelde aan ze dat het zo goed voelde en dat ik echt al kleine kriebeltjes voelde en misschien ook al een beetje verliefd aan het worden was. Dat vond ik spannend om uit te spreken, verliefd. Ik durfde dat niet meer zo goed, jaren voordat Mark in beeld kwam was er een man met wie ik wat rond scharrelde, een fwb, maar voor mij werd het meer dan dat ik werd verliefd op hem. Ik denk zelfs dat ik van hem hield, maar die liefde is nooit beantwoord. Uiteindelijk ben ik gestopt met deze fwb, omdat het te zwaar voor mij werd. Het heeft mij een paar jaar gekost voordat ik over hem heen was. Ik had dus een kleine muur om mezelf heen gebouwd, een muur die nu aan het afbrokkelen was.

Nu maar weer verder met het volgende hoofdstuk 🙂

Tantetil ja nog heeeeel pril hoor 🙈. Heb nog geen echo gehad die heb ik pas over een paar weken maar moest het even ergens kwijt.

We gaan het morgen mn schoonzus vertellen we zijn niet zo goed in geheim houden zeg maar 😶.

Vandaag waren wij bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder was de vorige keer iets opgevallen maar durfde er niet over te beginnen. Toch deed ze het vandaag en zette mijn man op zijn plaats. 👍 Ik ben heel blij dat ze dat deed.

• [verwijderd]

Ysabella en hoe vond je man dat☺️