[verwijderd]
Toch6 ja precies. Maar het is toch chips geworden, dus alsnog opgelost gelukkig!
Toch6 ja precies. Maar het is toch chips geworden, dus alsnog opgelost gelukkig!
Maar mars, twix enal die ongein zit toch gewoon voorverpakt? Dat mag dan toch gewoon?
Mijn meisje is kotsmisselijk vermoed ik. Het lukt haar niet meer om de slaap te vatten, ze slikt steeds ee moet kokhalzen. Eigenlijk hoop ik dat ze gaat overgeven en dat dan de boosdoener uit haar lijfje is.
De babyfoon moet steeds aan daar wordt ze rustig van. Ze is ook echt doodmoe.. Zo sneu .
Marshmallow Meestal moeten ze dan inderdaad even kunnen spugen en dan is het over. Mijn ervaring is dat dat er meestal vanzelf wel uitkomt.
Super tof, ik heb net een glas ranja achter de bank laten vallen. En die bank is loei zwaar om te verplaatsen.
Softbasegaming in ons geval dus niet, maar in andere situaties wel lijkt me.
Ondanks dat mijn oudste het prima vindt om door weer en wind naar school te fietsen, teugel ik nu toch of ik haar morgen niet gewoon lekker brengen en halen zal. Ga morgenochtend eerst kijken wat de wind doet, ze fietst vooral langs open vlakte, en dan beslis ik. Misschien voor herfst en winter een ov chipkaart zodat ze met echt slecht weer met de bus kan gaan en ik niet hoef te haasten met nog 2 kinderen in de auto.
iMoeder uiteindelijk is ze zonder spugen weer in slaap gevallen gelukkig. Ik heb een lekkere gebroken nacht gehad, want een 1 persoons bed delen met een peuter is niets en om half 3 werd zoon huilend wakker. Dochter slaapt nu nog een zoon was al om half 6 wakker.
Boomtoppen alleen? Hier worden de wortels nog net niet uit de grond gerukt
Softbasegaming
Ik kijk vanuit de achtertuin, dan zie ik de wortels niet. Ik zie nu wel de hele boom wat heen en weer gaan in de wind. Zoals het er nu uit ziet zou dochter wind mee hebben op de heenweg, dan had ze wel lekker snel op school geweest. Zal de zooi in de auto laden, anders komt kleine meid nog te laat...
Weer thuis. Op het fietspad waren weinig kinderen te zien, of ze werden allemaal gebracht/ met de bus, of ze waren supersnel door wind mee. Normaal gesproken zie ik altijd heel veel kinderen fietsen en nu dus maar een enkeling. Het stond vol met auto's bij school, er werden veel kinderen door ouders gebracht. Doordat het druk was in de stad was kleine meid ook maar net op tijd op school. Vanmiddag zullen we vast wat kinderen zien die tegen de wind in moeten fietsen en amper vooruit komen. Ik vind dat altijd zo sneu, er zijn ook kinderen die niet met de bus mogen of waarvan het te duur is voor de ouders. Ov chipkaart is besteld, dan kan dochter de volgende keer met de bus als het weer stormt. Dit is voor mij teveel gehaast met nog 2 kinderen die klaar gemaakt moeten worden om mee te gaan.
Cactusje ik heb ook leerlingen in de klas die perse willen fietsen, want auto/bus is voor watjes
Haha ik fietste ook altijd (30km naar de middelbare) dan kreeg ik het geld wat anders aan de bus was besteed. .
En vanmorgen wilde mijn 5jarige ook fietsen, wij wonen aan de andere kant van het dorp (ong 10min fietsen) dus hij was tegen de wind in aan het bikkelen.
Noordeling
Die heb je ook nog ja. Ze had ook zonder morren op de fiets gestapt als ik haar niet zou brengen, dan was ze vanmiddag thuis gekomen dat ze op de heenweg als een speer ging en op de terugweg amper vooruit kwam. Als ze zeiknat van de regen thuis komt verteld ze ook alleen hoe hard het wel niet regende en trekt droge kleren aan. Echt klagen heeft ze tot nu toe niet gedaan terwijl ze toch al wel door flink prut weer gefietst is.
Sweetl
Dat hoor ik hier ook wel dat de kinderen dan het geld krijgen wat de ouders anders aan de bus kwijt waren geweest. Dochter zei gister nog dat ze het zelfs eigenlijk wel lekker vindt om op de fiets te gaan, even gedachten verzetten en zo. Het is ook meer dat wij niet willen dat ze met storm fietst, het is toch door een open vlakte, waarvan de helft langs een kanaal. Er lagen ook al flink wat afgebroken takken langs de weg, fietspad zal niet veel anders zijn.
Poehhh wat een beproeving, we hebben van 01.00 tot 06.00 aan de tent gehangen en steeds meer haringen erin geslagen, Olivier sliep overal doorheen en Pepijn hielp ons eerst (wilde bij ons zijn) en mocht gelukkig daarna bij een buurvrouw in de caravan. De tent zat eindelijk goed vast en toen begon Olivier zijn dag, want die had gewoon lekker geslapen. Dit is een lange dag met nog steeds hevige windstormen en ik hoor mijn man nu weer naar buiten rennen om alles vast te zetten (ik lig naast een slapende Olivier) #wateenbeproevingdit,zonietleuk
Ik werd een maand geleden gebeld door tns-nipo of ik mee wilde werken aan een onderzoek. Prima, doe dat soort dingen vaker, werk ook mee aan een lang traject van CBS, maar dan liever niet per telefoon maar per mail. Zou de vragenlijst toegemaild krijgen.
Niks meer van gehoord, ik denk dan niet, tot maandag, eind van de dag. Vragenlijst van een half uur, dus dat doe ik wel wanneer ik er tijd voor heb.
Krijg ik nΓΊ al een reminder of ik dat nog even wil doen want er is haast bij geboden.
Hey hallo, ik doe dat vrijwillig, het kost mij een half uur van mΓjn tijd, en ik heb een maand op jullie moeten wachten! Ben een beetje geneigd het nu helemaal niet meer te doen