[verwijderd] maak hem de komende nacht elke 2 uur even wakker en kijk hoe hij reageert.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt π
Kleine meid was vanmiddag met het buurmeisje spelen. Ze kwam thuis met het verhaal dat buurmeisje zei dat ze haar verdrietig had gemaakt, volgens kleine meid was dat niet zo. Vlak voor ze naar bed ging zei ze daar ze dikkerd had gezegd tegen het buurmeisje.. toen ze al sliep bedacht ik me dat buurmeisje daar dan waarschijnlijk verdrietig om was, buurmeisje is best fors. Wij zeggen thuis wel eens dikkerd tegen zoontje, soms ook wel eens als grapje tegen haar omdat ze wat steviger gebouwd is. Kleine meid weet nog niet dat niet iedereen dat grappig vindt. Morgen nog eens navragen en dan is de kans groot dat ze even excuses moet maken.
Cactusje
Nou, ze heeft het dus gezegd... ze durfde eerst geen antwoord te geven. Toen ik zei dat ik niet boos zou worden gaf ze toch toe dat ze het gezegd had en buurmeisje daarna verdrietig was. Heb haar uitgelegd dat je niet zomaar tegen iedereen dat kan zeggen en niet iedereen het grappig vindt. Kleine meid gaat straks excuses aanbieden.
Huggybird
Ik geloof ook niet dat ze het kwaad bedoelt heeft. We zijn net bij het buurmeisje geweest en ze vond het toch heel moeilijk om sorry te zeggen ondanks dat ze met die intentie heen ging. Buurmeisje was er ook niet ondersteboven van geweest want moeder wist van niks, ze zegt het altijd tegen haar moeder als ze echt gekwetst is door zo'n soort opmerking. Ze hebben elkaar een knuffel gegeven en het was weer helemaal goed.
Voor het leermomentje wilde ik ze sorry zei, voor het buurmeisje was het niet nodig geweest, maar voor dochter wel om te leren dat woorden pijn kunnen doen.
[verwijderd]
Ik heb net de juf van mijn dochter een tikkie gestuurd en dat voelt toch wel een beetje vreemd.
[verwijderd]
Ligt eraan, of het een harde of zachte tikkie was
27 graden. Ik vind dat wel een duik in ons zwembad waard
Ik voel me zo gelukkig
Toch6 dat snap ik. Ben plaatsvervang blij/gelukkig voor je.
[verwijderd]
Toch6 Het is je gegund!
L. heeft stiekem opeens twee nieuwe kiezen er bij en de rest komt er ook aan
Toch6 wat heerlijk
Dochter is toch echt niet fit, ze wilde half 12 naar bed en was direct stil. Gelukkig heeft ze vanochtend nog wel gegeten en gedronken (en dat binnen gehouden, eerst ging ze na eten direct overgeven). Ik heb vandaag maar tot relax en tv dag benoemd, terwijl ik probeer wat te werken tussendoor.
Vriendin heeft net de eerste 4 hoofdstukken van mijn boek gelezen en fijne punten aangeleverd waar ik wat mee kan. Dus aanpassen en dan ga ik het delen met mijn cursus groepje, best wel eng hihi
Marshmallow Net hoofdstuk 3 gedeeld. Jeetje wat is dat spannend!