Andere mensen kunnen mij ook horen.
Dat was ik vandaag even vergeten toen ik voor mijn zoontje zong (voor de geïnteresseerde: dreams van fleetwood Mac). En nu kreeg ik vanavond te horen dat ze het zo mooi vonden en zo onder de indruk waren en kreeg ik dus ineens een compliment waarvan ik niet zo goed wist wat ik ermee aan moest. Want ik kan volgens mezelf niet zo goed zingen.
Koffiepraat... Kletsen over van alles wat je bezighoudt 🔒
Ik heb de puntjes van de haren van L. in de roze crepepapier prut gedoopt. Nu even wachten tot we het kunnen wassen! Ben zo benieuwd
- Bijgewerkt
[verwijderd]
nee das echt veilig. Ik denk dat Robbie dat echt wel heel leuk vindt
[verwijderd]
Snoeki ik ga binnenkort opzoek naar een leuke set!
Pietje1987 heb je gewoon crêpe papier in water gedaan en dan crêpe papier tegen dr haar gehouden of denk ik nu heel gek?
Beetje crepepapier in warm water laten weken en dan de haren er even ingehangen. Ik heb het daarna even in aluminiumfolie gewikkeld zodat het in kon trekken (5-10 minuten) en daarna wassen.
Ik zou wel handschoenen aan doen en zelf had ik een elastiekje in het haar gedaan op de gewenste hoogte (je dipt al snel dieper)
Pietje1987 Is het ook gewoon meteen weer uitwasbaar onder de douche?
Softbasegaming we hebben het direct gewassen (om beetje afgeven te voorkomen) en het gaat er niet uit geen idee hoe lang dat duurt
Pietje1987 wel echt heel tof! Ik ben benieuwd hoelang het blijft zitten
Pietje1987
Ik had het gister even opgezocht en toen kwam ik een blog tegen waar het 6 weken heeft geduurd voor het er echt uit was. Het vervaagde natuurlijk wel langzaam na een paar keer wassen, maar had verwacht dat het er na 2-3x wassen wel uit zou zijn.
Cactusje ja die heb ik ook gelezen. De verhalen wisselen een beetje.
Ach, L. is sowieso met een week of twee wel weer toe aan een knipbeurt en hebben expres maar een paar cm gedaan
N heeft de laatste tijd steeds bloedneuzen als ik hem uit bed haal. Op de één of andere manier maak ik mij er zorgen om.
Vulpen nee dat doet hij echt nooit gelukkig.
Het is verschillend soms als ik hem uit bed haal zoals net en soms gewoon overdag. Het is in ieder geval opvallend want als mijn man ergens over begint weet ik dat ik het in de gaten moet houden. N is trouwens ook nog nooit verkouden geweest. ( dat ga ik even afkloppen haha)
Mijn man is ziekjes. Ik kwam net terug boodschappen doen en toen keek hij me net aan of hij al half dood is. Gelukkig is ie maar gauw naar bed gegaan.
[verwijderd]
Miek89 R is ook (bijna) nooit ziek omdat hij weinig in aanraking komt met andere kindjes. Ik gok dat het met school vaker voor gaat komen Hij heeft ook nog geen waterpokken gehad, ik hoop dat hij die als eerste krijgt, dan is dat maar vast gebeurd
[verwijderd]
@Ysabella hoe is het trouwens afgelopen met zijn voetjes? Hij had al langere tijd pijn met lopen of zoiets toch?