[verwijderd]
Honkeytonk op de doos staat 3+ , dat is meestal omdat het kleine onderdelen bevat. Welk set hebben jullie?
Honkeytonk op de doos staat 3+ , dat is meestal omdat het kleine onderdelen bevat. Welk set hebben jullie?
[verwijderd] wij hebben meerdere sets ondertussen, maar toen de oudste 1 werd kreeg hij deze:
Hier zit ook een boekje bij om na te bouwen. Hier zitten geen kleine onderdelen bij.
De vierkantjes zijn 6,5x6,5 cm en de zijkanten van de driehoek zijn 5 cm. De driehoekjes zijn de kleinste onderdelen.
Daarna hebben we vooral figuren bij gekocht. Extra vierkantjes, rondjes, driehoeken, 5 en 6 hoeken, en ook een keer wielen set en een reuzenrad set.
Afgelopen december hebben beidde jongens daar een set bijgekregen om huizen te bouwen, daar zit wel 1 klein onderdeel bij (een staafje) , en wat rare vormen balkons, een onderdeel met lampje.
Maar de basis, de vierkanten en driehoekjes en andere vormen zijn wel veilig genoeg voor het in de mond stoppen. Alleen als een echt zwaar iemand er op gaat staan met schoenen (zeg 80/90+ kilo) en zo een stuk breekt, dan moet je wel oppassen. Maar bij ons nog nooit voorgekomen en m'n oudste maakt er vliegtuigen van die hij van boven naar beneden gooit.
[Foto weg]
Honkeytonk Ziet er super leuk uit! De onderdelen zien er inderdaad groot en degelijk uit! Thanks (en heerlijk om de jongens zo te zien spelen <3 )
N heeft een nieuwe skelter gekregen omdat we vonden dat hij voor de andere skelter te groot werd. En jawel toen zag N een BMW skelter. Hij is he-le-maal happy.
Ysabella oh zo tof deze! Ik wil ook een skelter
Honkeytonk die skelter is jaloersmakend, in het echt net zo mooi als op de foto. Hij kan ook toeteren enzo.
Ysabella oooo wat een leukerd!!! Leuk voor T. met Sint ofzo
Zoon is van slag.
Door de corona heeft ie mijn ouders al een week niet gezien en hij vraagt met de dag meer naar ze.
Eergisteren zat hij met zijn vingertje ergens tussen en waar hij normaal een hele hoge pijngrens heeft, heeft hij nu een half uur echt tranen gehuild om opa en oma.
Hij loopt ineens weer met een knuffeltje.
Arm mannetje mist ze verschrikkelijk.
Andere mensen kunnen mij ook horen.
Dat was ik vandaag even vergeten toen ik voor mijn zoontje zong (voor de geรฏnteresseerde: dreams van fleetwood Mac). En nu kreeg ik vanavond te horen dat ze het zo mooi vonden en zo onder de indruk waren en kreeg ik dus ineens een compliment waarvan ik niet zo goed wist wat ik ermee aan moest. Want ik kan volgens mezelf niet zo goed zingen.
Ik heb de puntjes van de haren van L. in de roze crepepapier prut gedoopt. Nu even wachten tot we het kunnen wassen! Ben zo benieuwd
[verwijderd]
nee das echt veilig. Ik denk dat Robbie dat echt wel heel leuk vindt
Snoeki ik ga binnenkort opzoek naar een leuke set!
Pietje1987 heb je gewoon crรชpe papier in water gedaan en dan crรชpe papier tegen dr haar gehouden of denk ik nu heel gek?
Beetje crepepapier in warm water laten weken en dan de haren er even ingehangen. Ik heb het daarna even in aluminiumfolie gewikkeld zodat het in kon trekken (5-10 minuten) en daarna wassen.
Ik zou wel handschoenen aan doen en zelf had ik een elastiekje in het haar gedaan op de gewenste hoogte (je dipt al snel dieper)
Pietje1987 Is het ook gewoon meteen weer uitwasbaar onder de douche?
Softbasegaming we hebben het direct gewassen (om beetje afgeven te voorkomen) en het gaat er niet uit geen idee hoe lang dat duurt
Pietje1987 wel echt heel tof! Ik ben benieuwd hoelang het blijft zitten
Pietje1987
Ik had het gister even opgezocht en toen kwam ik een blog tegen waar het 6 weken heeft geduurd voor het er echt uit was. Het vervaagde natuurlijk wel langzaam na een paar keer wassen, maar had verwacht dat het er na 2-3x wassen wel uit zou zijn.