Ysabella ah bos is wel echt lekkere schaduw! En zorgen voor voldoende drinken voor Z. (en ook voor N, maar dat is makkelijker te fixen bij een restaurant).

Ik zal echt wel een noob zijn, maar wat kan er gebeuren als je op stap gaat als het 32 graden is? T.o.v. thuis? Bij ons wordt het dit weekend 36/37 graden, maar we gaan zwemmen, we gaan bij familie langs met zwembad , we gaan naar waterspeeltuin. Insmeren, hoedje op, voldoende drinken.

Edit: als je met een familie uitje weg gaat en er zou geen schaduw zijn, dan zou ik ook naar huis gaan hoor. Schaduw is wel belangrijk! En snap dan ook je dilemma omdat je het zelf wat minder in controle hebt.

Ysabella Ik lees eigenlijk alleen dat je je realistisch afvraagt of dit een goed plan is. En als je gaat wat je dan moet regelen. Dit zijn geen overdreven zorgen hoor.
    Hie je het omschrijft zou ik wel gaan. Lijkt mij juist wel lekker buiten zijn en wat te doen hebben met dit weer. Biedt juist wat afleiding. Beter dan continue thuis hangen. En meestal heb je bij familieaangelegenheden wel anderen die ook met je kinderen bezig zijn. Hoef je niet zelf alles te doen en kan je ook eens rustig zitten.

Honkeytonk ehm een zonnesteek bvb? Hele dag in t zonnetje rennen, spelen enz?
      Mijn kinderen nemen geen rust als ze met andere kids ed zijn. Die gaan door tot ze er bij neervallen😬

Daarnaast zal het (naar mijn idee, gezien onze uitstapjes deze vakantie) super super druk zijn op de schaduwrijke/waterrijke plekken en denkt vrijwel niemand aan de 1,5m samenleving. Dus dan ga je toch maar in de zon spelen..

Honkeytonk nou meer omdat ik met een pasgeboren baby zit en een super drukke peuter. πŸ˜‚ Ik wil niet dat hun het te warm krijgen omdat ik voor het eerst weer echt wat wil doen met het gezin/familie ( mijn opa en oma zijn 60 jaar getrouwd)

Bloem ja precies, ik wil gewoon geen egoΓ―stische keuze voor mezelf maken, anders was ik thuis gebleven met Z en was mijn man alleen met N gegaan bijvoorbeeld.
        Ik heb de enting ook uitgesteld ivm de hitte, als Z koorts krijgt met deze warmte voel je je nog ellendiger. Dus ik vond dat ik hier ook over na moest denken. πŸ™ˆ
        Wel fijn te lezen dat jullie ook gewoon zouden gaan mits er schaduw is.

• [verwijderd]

Ysabella nee joh 32 graden is prima te doen. Buiten in de schaduw blijven en binnen is er airco lijkt me? πŸ™‚
          Z alleen een rompertje aan (evt met broekje) en N een hemdje met korte broek. Geen dubbele lagen en sokken.
          Buiten kun je Z af en toe een beetje natmaken (liefst armpjes en voetjes, niet het hoofdje) en N kan aangeven als hij het warm heeft toch?

Neem genoeg water mee, een pet voor N wanneer hij in de zon is.
          Je man gaat mee? Dan afspreken dat ieder een kind heeft. Als man niet meegaat dan je moeder vragen πŸ™‚

• [verwijderd]

Sweetl je moet ook niet in de zon spelen met 32 graden? Gewoon in de schaduw in bijvoorbeeld een bos.

• Sweetl hebben hierop gereageerd.

Ik heb net rekoefeningen gedaan voor het hardlopen nav en filmpje op YouTube en ben nu aan het bijkomen daarvan haha. Iets teveel van het goede πŸ˜‚πŸ˜…

Ysabella mijn opa en oma zijn 60 jaar getrouwd)

Dan zou ik niet twijfelen om niet te gaan. Grote kans dat het de laatste trouwdag is. En 60 jaar is wel bijzonder

Sweetl ah, wij zorgen altijd wel voor schaduw + petje inderdaad. En genoeg momenten voor afkoeling en drinken. Ik pas wel op hoor, maar zou voor ons geen reden zijn om thuis te zitten. (buiten dat ze thuis toch naar buiten willen en we weinig schaduw in de tuin hebben, dus denk daar eerder kans op zonnesteek dan buitenshuis).

En waar wij wonen is het gelukkig nergens zo druk dat die afstand houden tussen volwassenen niet mogelijk is, dus daar had ik gewoon niet aan gedacht inderdaad.

Te druk zou voor mij ook een reden zijn om naar huis te gaan!

Ysabella mijn opa en oma zijn 60 jaar getrouwd)

ahh ik snap het hoor! Maar de gelegenheid is echt heel mooi! Ik zou gaan en als het niet gaat/ je voelt je er niet prettig bij , terug naar huis. In het bos is het in mijn ervaring goed vertoeven!

Hopelijk heb je een leuke dag!

Honkeytonk inderdaad, als er maar schaduw is. De hele dag in de zon is gewoon niet gezond. Niet voor mij in elk geval. En al helemaal niet voor mijn kind. Die is zo blond en lichte huid. Ik ga heus weleens naar een meertje of naar het strand, maar niet met deze temperaturen.

[verwijderd] ja maar dat zeg ik er toch bij, ervaring in de afgelopen 4 weken met dagjes weg en warmte is dat die schaduwplekken dan bomvol zijn en mensen geen 1,5m afstand houden.

Ik snap er ook nooit wat van de wegen naar en de stranden vol zijn op van die hete dagen πŸ€ͺ ik moet er niet aan denken!
            Vorig jaar verjaardag van man gevierd op zo'n warme dag, en toen werden er ook een paar kindjes een beetje naar πŸ™ enige speelgelegenheid staat in de zon, houd ze maar eens tegen..

Pimpelmeesje Ik snap er ook nooit wat van de wegen naar en de stranden vol zijn op van die hete dagen πŸ€ͺ ik moet er niet aan denken!

Dat snap ik idd ook nooit! Waarom doen mensen dat toch? Of zoals Amsterdammers met de trein naar Zandvoort. Ik ga gewoon met een kleedje het park in. Voordeel van in/bij een park wonen πŸ˜…

Deze wil ik graag nog even delen met jullie, ik vond het zo gaaf. Vanaf de camping hebben we met een telescoop planeten kunnen bekijken. Wat jammer dat ik als kind geen mensen om mij heen had die mijn interesses konden voeden of iig stimuleren.

Jupiter met manen

Saturnus πŸͺ (beetje inzoom nodig om t duidelijk te zien).