Cactusje dank je! Zoiets bedeol ik. Gaat mijn man zometeen halen want ik kan nog geen truitje verdragen, laat staan een bh πŸ˜…

• [verwijderd]

Cactusje die heb ik ook πŸ‘

• [verwijderd]

Vulpen wel rugzakje , nog geen beker en zo πŸ™‚

Zindelijkheid, he denkt dat het je tijd op levert enzo en dat zal op de lange duur echt wel maar NU heeft mijn kind vandaag al 7x een plasje op het potje gedaan en ben ik voor mijn gevoel de halve dag kwijt aan billen afvegen en potjes leeggooien.

Een luier was makkelijker πŸ™Š

[verwijderd] ze loopt er alleen nu zo makkelijk naartoe als ze aandrang voelt (verder heeft ze een jurk aan zonder iets eronder). Later in de week krijgt ze ook onderbroeken aan, voor de volgende stap. Dan kunnen we idd ook met een wc verkleiner aan de slag.

• [verwijderd]

Rietjesbeker oh dat is wel handig! πŸ˜„ hopelijk verloopt de volgende stap ook gelijk goed πŸ‘

• [verwijderd]

Ik heb een moedervlek waar een korstje op zit. Deze is er mi vanzelf gekomen, er is geen wondje geweest. Hij zit er nu al ruim een week. Dus ik ben gaan googelen of het iets is waar ik naar moet laten kijken.
      De helft van de websites zegt ja, de andere helft nee. Maar wel zeggen ze allemaal dat de kans dat er iets mis is meeeeeega klein is.
      Wat zouden jullie doen?

[verwijderd]
        Even weg laten halen bij de dermatoloog denk ik. Ik heb een paar jaar geleden 1 weg laten halen nadat die maar bleef jeuken. Bleek hij ook al bijna helemaal eruit te zijn door het krabben. Stelt niks voor hoor als ie weg gehaald wordt en ze laten er altijd even naar kijken.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik zou ook even naar de ha gaan denk ik πŸ™‚ voor de zekerheid.

[verwijderd] ik heb zoiets 2x gehad en ze beide keren laten weghalen. Zo klaar en dan irriteert het ook niet meer