• [verwijderd]

Honkeytonk Ziet er super leuk uit! De onderdelen zien er inderdaad groot en degelijk uit! Thanks ๐Ÿ˜€ (en heerlijk om de jongens zo te zien spelen <3 )

Honkeytonk die skelter is jaloersmakend, in het echt net zo mooi als op de foto. Hij kan ook toeteren enzo. ๐Ÿคฃ

• [verwijderd]

Zoon is van slag.
Door de corona heeft ie mijn ouders al een week niet gezien en hij vraagt met de dag meer naar ze.
Eergisteren zat hij met zijn vingertje ergens tussen en waar hij normaal een hele hoge pijngrens heeft, heeft hij nu een half uur echt tranen gehuild om opa en oma.
Hij loopt ineens weer met een knuffeltje.
Arm mannetje mist ze verschrikkelijk.

Andere mensen kunnen mij ook horen.
Dat was ik vandaag even vergeten toen ik voor mijn zoontje zong (voor de geรฏnteresseerde: dreams van fleetwood Mac). En nu kreeg ik vanavond te horen dat ze het zo mooi vonden en zo onder de indruk waren en kreeg ik dus ineens een compliment waarvan ik niet zo goed wist wat ik ermee aan moest. Want ik kan volgens mezelf niet zo goed zingen.

Ik heb de puntjes van de haren van L. in de roze crepepapier prut gedoopt. Nu even wachten tot we het kunnen wassen! Ben zo benieuwd ๐Ÿ˜†

• [verwijderd]

Snoeki ๐Ÿ˜ ik ga binnenkort opzoek naar een leuke set!

Pietje1987 heb je gewoon crรชpe papier in water gedaan en dan crรชpe papier tegen dr haar gehouden of denk ik nu heel gek? ๐Ÿค”

Softbasegaming

Beetje crepepapier in warm water laten weken en dan de haren er even ingehangen. Ik heb het daarna even in aluminiumfolie gewikkeld zodat het in kon trekken (5-10 minuten) en daarna wassen.
      Ik zou wel handschoenen aan doen en zelf had ik een elastiekje in het haar gedaan op de gewenste hoogte (je dipt al snel dieper)

Pietje1987
        Ik had het gister even opgezocht en toen kwam ik een blog tegen waar het 6 weken heeft geduurd voor het er echt uit was. Het vervaagde natuurlijk wel langzaam na een paar keer wassen, maar had verwacht dat het er na 2-3x wassen wel uit zou zijn.

Cactusje ja die heb ik ook gelezen. De verhalen wisselen een beetje.

Ach, L. is sowieso met een week of twee wel weer toe aan een knipbeurt en hebben expres maar een paar cm gedaan ๐Ÿ™‚

N heeft de laatste tijd steeds bloedneuzen als ik hem uit bed haal. Op de รฉรฉn of andere manier maak ik mij er zorgen om.๐Ÿ™ˆ