• [verwijderd]

Biecht. Ik ben een beetje bang voor de Efteling. Grote plek en super druk. Hoop dat ik wat kan genieten.

• [verwijderd]

Ik ben ook een briefjes schrijver maar zeker op agressieve wijze. Ik word gewoon agressief doordat ik mij niet kan indenken dat je je schijt niet even kan wegborstelen. Ik hoef niet geconfronteerd te worden met zo een dikke drol vlak voordat ik zelf ga lunchen. 😡Bah. Op werk hadden we er ook 1, gewoon elke toilet zo'n dikke. Serieus boos kan ik erom worden haha.

[verwijderd] ik ook niet... gelukkig is de batterij van onze weegschaal leeg!

• [verwijderd]

[verwijderd] Haha hier hetzelfde. Hij mag 7 januari uit de kast.

Ik heb me weer eens op de kast laten jagen door mijn dochter 🙄.

Ze wilde perse buiten wandelen, wat niet kon, want de jongste moest naar bed. Nou, woest werd ze, schreeuwen en smijten met dingen. Dus ik eerst nog geduldig en nogmaals uitgelegd waarom het niet kon. Nou, ok, dan wilde ze wel Home Alone 2 kijken (voor de 3e keer vandaag... nog een biecht -> teveel tv vandaag). Prima, zei ik, maar eerst opruimen. Zij weer pissed off natuurlijk. Ze ging echt niet opruimen! En toen ging ze weer zeuren dat ze naar buiten wilde. Het antwoord was nog steeds nee. Gevolg, dochter nog woester, nog meer gooien en schreeuwen. Toen werd ik ook boos en schreeuwde ik terug 🤦🏼‍♀️ met als gevolg dat ze zoooo boos werd dat ze aan de kraag van haar nieuwe jurk ging trekken. Dat maakte me zo furieus 😤 dat ik haar naar boven stuurde, maar niet voordat ik haar haar jurk uittrok waardoor ze in alleen haar legging naar boven moest, waar ik haar vervolgens hoorde huilen dat ze het koud had.

Zucht... soms (lees: vaak) wilde ik dat ik zoveel meer geduld had en me niet zo makkelijk gek liet maken...

• [verwijderd]

Ffion
    Zooo herkenbaar..

@Ffion

Jij bent ook een mens! Je bent geen heilige en het is voor haar ook prima om te merken dat het een keer klaar is. Echt ik ken de buien en ik voel me er niet meer schuldig om . Het maakt namelijk geen drol uit wat je doet het is toch niet goed. Geduld gaat het ook niet winnen altijd hoor.

• Ffion hebben hierop gereageerd.
    • Ffion vindt dit leuk

Ffion herkenbaar! Niet fijn voor jou maar wel fijn voor je medemamas om te lezen dat ze hier niet alleen in staan ;-)

• [verwijderd]

Vandaag houden dochter en ik een tv-dagje. Oké, zij rent erbij rond met speelgoed en ik lees hier en de krant, maar toch. Een poging haar zo veel mogelijk te laten zitten, ze klinkt namelijk als pieterburen, ik zit met hoofd-, rug- en buikpijn.

Ik biecht op dat ik mijn man zijn nek nu wel kan omdraaien en het echt maar beter is dat hij niet thuis is want anders was de piep hier uitgebroken.

Pimpelmeesje Onze auto is stuk, maken zou het niet meer waard zijn en nu konden we hem vandaag verkopen voor een nog goede prijs. Ik vroeg nog aan mijn man vanochtend heb ik nog wat nodig. "Neuh"was zijn antwoord en nu blijk ik toch dingen nodig te hebben. Kentekenbewijs heeft hij en die kan hier ook niet meer op tijd komen en alle papieren moet ik nu zoeken want meneer weet niet waar ze liggen terwijl ik ook moet inpakken omdat we volgende week een nieuwe vloer krijgen en ik twee kinderen heb rondrennen. Altijd moet ik op het geld letten bla bla bla maar we kunnen nu goed geld verdienen en in ene is meneer zo laconiek als ik weet niet wat. Daarnaast werk ik me momenteel drie slagen in de rondte en heb ik hier helemaal geen zin in op mijn laatste dag de komende 13 dagen.

Elena22 ik snap dat je daar gefrustreerd van bent! Ik hoop dat het alsnog lukt met de auto, en dat het goed binnen komt bij je man dat zijn gedrag vandaag niet door de beugel kan 😑

Het lijkt mij zo leuk als er meer partners op dit forum zouden zitten, vind die dynamiek tussen @LucP en @[verwijderd] zo leuk. Hoewel, misschien zijn zij gewoon toevallig een heel geschikt forumstel, want op het zwangerschapsforum zat ik samen met mijn vrouw en dat was denk ik niet speciaal heel boeiend voor anderen.

Ffion Oh oh, zooooo herkenbaar helaas... Merk ook echt verschil tussen de oudste en de middelste. De oudste kan gewoon in zo'n bui compléét ontoerekeningsvatbaar zijn. Valt niét mee te praten dan. En soms heb ik dat gehad en word ik ook onredelijk. Dikke knuffel!

• Ffion hebben hierop gereageerd.
            • Ffion vindt dit leuk

Vulpen haha mijn vriend zou gek worden van al die vrouwen denk ik :p

• [verwijderd]

En die van mij zou meteen de coach gaan uithangen 😜😁