Vulpen
Haha. Laat je vooral niet opjagen hoor. Ik was er zelf gewoon echt klaar mee, steeds dat gezeur om die stomme speen. Toen gooide hij hem in een driftbui door zijn kamer. Prima dan geen speen meer. Na een huilbui is hij in slaap gevallen en sindsdien geen speen meer. Nu zegt hij "Nee speen, B. groot!"
De biechtstoel 🔒
[verwijderd]
Ik durf niet meer op de weegschaal te staan en ga dat ook niet doen voorlopig ahah
Ik biecht op dat ik altijd de passief-agressieve briefjes weghaal die ik tegenkom. Op kantoor over de vaatwasser of het gebruik van de WC-borstel. In de straat de rijmpjes over hondenpoep. In een flat over het vegen van de voeten en het buitenzetten van het oud papier. Ze sneuvelen allemaal als ik langs kom lopen.
[verwijderd]
Biecht. Ik ben een beetje bang voor de Efteling. Grote plek en super druk. Hoop dat ik wat kan genieten.
[verwijderd]
Ik ben ook een briefjes schrijver maar zeker op agressieve wijze. Ik word gewoon agressief doordat ik mij niet kan indenken dat je je schijt niet even kan wegborstelen. Ik hoef niet geconfronteerd te worden met zo een dikke drol vlak voordat ik zelf ga lunchen. Bah. Op werk hadden we er ook 1, gewoon elke toilet zo'n dikke. Serieus boos kan ik erom worden haha.
[verwijderd] ik ook niet... gelukkig is de batterij van onze weegschaal leeg!
[verwijderd]
[verwijderd] Haha hier hetzelfde. Hij mag 7 januari uit de kast.
Ik heb me weer eens op de kast laten jagen door mijn dochter .
Ze wilde perse buiten wandelen, wat niet kon, want de jongste moest naar bed. Nou, woest werd ze, schreeuwen en smijten met dingen. Dus ik eerst nog geduldig en nogmaals uitgelegd waarom het niet kon. Nou, ok, dan wilde ze wel Home Alone 2 kijken (voor de 3e keer vandaag... nog een biecht -> teveel tv vandaag). Prima, zei ik, maar eerst opruimen. Zij weer pissed off natuurlijk. Ze ging echt niet opruimen! En toen ging ze weer zeuren dat ze naar buiten wilde. Het antwoord was nog steeds nee. Gevolg, dochter nog woester, nog meer gooien en schreeuwen. Toen werd ik ook boos en schreeuwde ik terug met als gevolg dat ze zoooo boos werd dat ze aan de kraag van haar nieuwe jurk ging trekken. Dat maakte me zo furieus
dat ik haar naar boven stuurde, maar niet voordat ik haar haar jurk uittrok waardoor ze in alleen haar legging naar boven moest, waar ik haar vervolgens hoorde huilen dat ze het koud had.
Zucht... soms (lees: vaak) wilde ik dat ik zoveel meer geduld had en me niet zo makkelijk gek liet maken...
[verwijderd]
Ffion
Zooo herkenbaar..
Jij bent ook een mens! Je bent geen heilige en het is voor haar ook prima om te merken dat het een keer klaar is. Echt ik ken de buien en ik voel me er niet meer schuldig om . Het maakt namelijk geen drol uit wat je doet het is toch niet goed. Geduld gaat het ook niet winnen altijd hoor.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
...
[verwijderd]
[verwijderd] Ik werk bijna altijd in joggingbroek
[verwijderd]
Vandaag houden dochter en ik een tv-dagje. Oké, zij rent erbij rond met speelgoed en ik lees hier en de krant, maar toch. Een poging haar zo veel mogelijk te laten zitten, ze klinkt namelijk als pieterburen, ik zit met hoofd-, rug- en buikpijn.
Ik biecht op dat ik mijn man zijn nek nu wel kan omdraaien en het echt maar beter is dat hij niet thuis is want anders was de piep hier uitgebroken.
Elena22 oh oh.. what did he do?