• [verwijderd]

Ik lig in bed en moet echt gaan slapen, maar is te gezellig hier. Heb wel verhaaltje net voorgelezen zoals beloofd, maar goed hummelke wordt zo goed wakker en zal mij dan volgens nachtelijk ritueel van binnenuit 'masseren'. En ik heb zin in die vers (laten bakken) oliebollen en appel dingen die beneden liggen, maar kom de trap niet meer af vandaag. Zucht... πŸ€“
Nouja slaap lekker allemaal en tot nouja morgen dus... Over 6 minuten ofzo

• Diazz hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Diazz Te laat, ben er nogsteeds. Dan kan ik net zo goed blijven. 😜

Enja tosti is ook lekker. Hopelijk haalt hij hem voor je op, enjoy vast.😁

Ik wil en moet echt even gaan leren maar ben veel te lui om te beginnen. Maar he, de laptop staat al aan dat moet iig een goed teken zijn. Plus ik heb de overstap van zorgverzekering geregeld, waar man al 3 weken om loopt te zeuren. Iets met uitstelgedrag...….

Pimpelmeesje Omdat hij bij de oude wil blijven en ik wil wel overstappen omdat het voor mij en de kinderen gunstiger uit komt, plus ik had aangegeven het zelf te regelen. Ik ben een uitsteller in hart en nieren. Niet een al te beste eigenschap. Dus stiekem vind ik het helemaal niet erg dat hij het niet zelf is gaan doen want dan leer ik het nooit πŸ˜‰

Ffion Ja, klopt (allebei πŸ˜‰ ). Ik zal stiching Reinaerde eens googelen. Wij mogen terug naar de Bascule binnenkort (centrum voor jeugdpsychiatrie)

• [verwijderd]

Hopsatee
        Ja, en dan staat ie op de muziek mee te twerken. Heerlijk!

Ik biecht op dat ik net een zakje hamka's heb opgegeten. En 2 kinder chocolaatjes en bij het verlaten van de snoepkast ook nog een biggetje heb meegesmokkeld. Dit allemaal als toetje na mijn broodje ei met mayo. De verpakking van de chocolaatjes verstop ik in het zakje hamka's en ook de 2 miniblikjes cola die ik er bij gedronken heb. Zo kan ik stug blijven volhouden dat ik echt niet snap waar die kilos deze zwangerschap vandaan komen hoor, ik eet toch gewoon heel normaal πŸ™„. En ik lieg alleen maar tegen mezelf want ik moet toch echt zelf die kilos weer zien kwijt te raken straks 😫

• [verwijderd]

Biecht! Ik ben zenuwachtig voor @Sevenof9 voor vanavond!! πŸ˜ƒ
        (Ze gaat vanavond een zwangerschapstest doen)