Pimpelmeesje Onze auto is stuk, maken zou het niet meer waard zijn en nu konden we hem vandaag verkopen voor een nog goede prijs. Ik vroeg nog aan mijn man vanochtend heb ik nog wat nodig. "Neuh"was zijn antwoord en nu blijk ik toch dingen nodig te hebben. Kentekenbewijs heeft hij en die kan hier ook niet meer op tijd komen en alle papieren moet ik nu zoeken want meneer weet niet waar ze liggen terwijl ik ook moet inpakken omdat we volgende week een nieuwe vloer krijgen en ik twee kinderen heb rondrennen. Altijd moet ik op het geld letten bla bla bla maar we kunnen nu goed geld verdienen en in ene is meneer zo laconiek als ik weet niet wat. Daarnaast werk ik me momenteel drie slagen in de rondte en heb ik hier helemaal geen zin in op mijn laatste dag de komende 13 dagen.
De biechtstoel π
Elena22 ik snap dat je daar gefrustreerd van bent! Ik hoop dat het alsnog lukt met de auto, en dat het goed binnen komt bij je man dat zijn gedrag vandaag niet door de beugel kan
Het lijkt mij zo leuk als er meer partners op dit forum zouden zitten, vind die dynamiek tussen @LucP en @[verwijderd] zo leuk. Hoewel, misschien zijn zij gewoon toevallig een heel geschikt forumstel, want op het zwangerschapsforum zat ik samen met mijn vrouw en dat was denk ik niet speciaal heel boeiend voor anderen.
[verwijderd]
En die van mij zou meteen de coach gaan uithangen
[verwijderd]
Vulpen mijn man zou overal gaan meekletsen denk ik, zou er niet zo goed tegen kunnen.
Ik kan niet wachten tot mijn dochters in bed liggen. Ik word mega chagrijnig van ze terwijl ze nou niet echt iets bijzonders doen, maar toch tel ik af op de klok.
[verwijderd]
Cactusje herkenbaar, dit heb ik ook weleens.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik slaap voor het eerst alleen met zoon in het huis van vriend.
Vriend en ik slapen boven (1 slaapkamer met badkamer) en zoon slaapt op de begane grond.
De ingang van zijn kamertje is in de gang, vlakbij de voordeur.
Ik vind het zo'n ontzettend eng idee dat eventuele inbrekers eerst langs hem komen..
We wonen op 3 en 4 hoog, met een soms gesloten portiek, maar meestal staat de portiekdeur open.
Dat is eigenlijk de enige ingang voor inbrekers.
Helaas kan zoontje niet boven bij ons liggen.
Normaal sluit ik het nachtslot, een extra slot en het kettinkje, maar nu vriend weg is kan ik alleen het nachtslot erop doen.
Waahhh wie kan mij helpen rationaliseren?
[verwijderd] Het is helemaal niet logisch voor inbrekers om naar 3 hoog te gaan joh, dan kun je helemaal niet makkelijk wegvluchten. Ze gaan vast gewoon naar de begane grond of 1 hoog. En anders lopen ze langs je zoontje maar ze doen natuurlijk zachtjes om niet gesnapt te worden dus daar merkt hij niets van!
Komt goed joh. Los daarvan: zo groot is de kans niet dat ze precies nu langskomen. Gewoon aan leuke dingen denken, sterkte!
[verwijderd]
Dankje @Vulpen Al die rare vuurwerkgeluiden helpen ook niet mee. Ze knallen er hier al lustig op los.
[verwijderd] die breken nu niet in. Veel te veel mensen op straat ivm het vuurwerk. En wat hierboven al gezegd word, ze breken eerder in op de begane grond of eerste verdieping. Komt helemaal goed! Probeer het van je af te zetten en wat slaap te pakken
[verwijderd]
Ik lig in bed en moet echt gaan slapen, maar is te gezellig hier. Heb wel verhaaltje net voorgelezen zoals beloofd, maar goed hummelke wordt zo goed wakker en zal mij dan volgens nachtelijk ritueel van binnenuit 'masseren'. En ik heb zin in die vers (laten bakken) oliebollen en appel dingen die beneden liggen, maar kom de trap niet meer af vandaag. Zucht...
Nouja slaap lekker allemaal en tot nouja morgen dus... Over 6 minuten ofzo
[verwijderd] Ik merk het
Ik heb enorm zin in een tosti. Maar wacht met roepen tot ik ga kolven, in de hoop dat man βm maakt.
[verwijderd]
Diazz Te laat, ben er nogsteeds. Dan kan ik net zo goed blijven.
Enja tosti is ook lekker. Hopelijk haalt hij hem voor je op, enjoy vast.