• [verwijderd]

Torretjeee ik woon ook in Drenthe (de buurt van gieten en Zuidlaren). Dit jaar echt bizar veel teken hier 😬. Bij jullie ook? Wel heel goed dat je gebeld hebt!

[verwijderd] absoluut!

Tantetil . Ik moet er ook niet aan denken dat ze straks gaat stappen en op een scooter gaat rijden.

Oh nee ik ook niet. Al hou ik mn hart meer vast als mn jongste die leeftijd bereikt (kopie van mij πŸ™ˆ)

Torretjeee goed dat je gebeld hebt.

[verwijderd] ja hier ook veel omgeving Assen. We stonden met hemelvaart op de camping (de berenkuil) en daar hadden meer last van teken. Mijn vriend heeft er ook regelmatig eentje. Maar zo een rode vlek erom heen is voor mij voor het eerst.

• [verwijderd]

Torretjeee zo rode vlek hebben wij ook nooit gehad. Weleens getwijfeld over hoe lang een teek erin zat bij de kinderen. Langer dan 24 uur is kans op infectie en dan kregen ze ab. Zelf voel ik ze tot nu heel snel, omdat het wat kriebelt. Ik moet zeggen dat ik de kinderen net zoals jij ook beter check en in de gaten hou 😬

Vandaag voor het eerst weer naar een verjaardag van vrienden toe, best spannend en confronterend.
      Kregen we bij binnenkomst te horen dat ze weer zwanger zijn. Terwijl ze alles weten van onze situatie. Die van hun was ook verre van makkelijk, maar had ze nou niet even van te voren een berichtje kunnen sturen?

• [verwijderd]

Pimpelmeesje Oef, kan me heel goed voorstellen dat dat een klap was. Hoe voel je je er nu onder? En hoe ging het de rest van de verjaardag?

Pimpelmeesje och jeetje dat is wel heel confronterend terwijl eerste x weer naar verjaardag al spannend genoeg was! Knuffel!

[verwijderd] Thanks meiden.
          Ik kan nu iets meer begrip opbrengen, ze zei het tussen neus en lippen door, en iedereen leek al op de hoogte dus mss vonden ze het gewoon heel lastig. Maar een berichtje had wel veel prettiger geweest. De verjaardag was erg confronterend, zolang we hier in onze bubbel zitten gaat het allemaal wel, maar om zo te zien "oja dit is normaal" dat was moeilijk.
          Bovendien waren we expres vroeg gegaan, met het idee dat het niet zo druk zou zijn, kwam iedereen ineens precies op de begintijd, heel bizar πŸ˜… laatste stukje zijn we dus maar in de voortuin gaan zitten ipv achtertuin, en toen kwamen alleen zn beste vrienden erbij zitten (en een stel dat het ook veel te druk vond haha) en dat was wel nog even gezellig.

[verwijderd] ik leef met je mee... ik had vorig jaar het zelfde... ze gaat nu naar groep 8πŸ™‰πŸ™ˆπŸ™Š ik doe net of het niet zo is....

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik woon in a.s.s.en en nog nooit een teek gezien. Best knap want ik woon zowat in het bos

• [verwijderd]

Torretjeee de berenkuil is wel heel erg leuk! Ik ga er af en toe heen met de kinderen, dagje spelen

• [verwijderd]

Huggybird ja zeker! Ik had hiervoor een zakloze en ik was zo blij toen ik deze binnenkreeg, eindelijk een stofzuiger die echt stofzuigt! En omdat de kinderen hem leuk vinden pakken ze hem nu zelf vaker om te helpen, dus dat is sowieso een enorm bijkomend voordeel 🀣

Pimpelmeesje he wat een rotte manier zeg. Had ze wel goed gestaan idd dat ze ff apart van te voren wat hadden laten weten.