Torretjeee ohw ja gadsie dat zou ik ook
hebben (al hoeft dat dus echt niet zo te zijn he) Maar zou je niet kunnen bellen voor advies sowieso?

• [verwijderd]

Madeliefje06 ik ook, al is het alleen maar om te vragen om advies

Oke ik wacht eerst tot mijn vriend zo wakker is (nachtdiest). En dan zal ik met hem even overleggen. Voelt overdreven om te bellen eigenlijk..

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Torretjeee ik ben best makkelijk met teken. Wij hebben ze allemaal ook regelmatig en ik heb er vorige week nog eentje uit mijn borst getrokken đŸ˜Ŧ. Alleen als ik na een tekenbeet een rode plek zou krijgen, zou ik zeker de hap bellen voor advies. Vermoedelijk moet je zsm aan de ab. Als ik twijfel of een teek langer dan 24 uur erin heeft gezeten, bel ik ook en krijgen we ook al preventief ab van de ha. Dus ja in jouw geval, nu bellen!

Torretjeee toch bellen!! Een extra dag maakt zeker wat uit (en het is pas zaterdag dus het zijn er al twee).

Torretjeee ik zou zeker met de hap bellen! Ik bel ook niet zo snel maar dit zou ik toch graag even willen bespreken op zn minst

Oke ik heb toch maar gebeld. Ze gaat het overleggen met de arts of ze een kuur voorschrijven en belt mij dan terug.

[verwijderd] ja ik woon in Drenthe en wel vaker een teek. Mijn zoontje had er ook eentje vorige week, in zijn nek. Bij hem heb ik wel steeds even gekeken of hij een plek kreeg. Mijzelf een beetje vergeten..

• [verwijderd]

Is het een first world problem als ik geen pretty little liars kan kijken omdat dochter voor de tv staat te stofzuigen? 🙈

• [verwijderd]

Torretjeee ik woon ook in Drenthe (de buurt van gieten en Zuidlaren). Dit jaar echt bizar veel teken hier đŸ˜Ŧ. Bij jullie ook? Wel heel goed dat je gebeld hebt!

[verwijderd] absoluut!

Tantetil . Ik moet er ook niet aan denken dat ze straks gaat stappen en op een scooter gaat rijden.

Oh nee ik ook niet. Al hou ik mn hart meer vast als mn jongste die leeftijd bereikt (kopie van mij 🙈)

Torretjeee goed dat je gebeld hebt.

[verwijderd] ja hier ook veel omgeving Assen. We stonden met hemelvaart op de camping (de berenkuil) en daar hadden meer last van teken. Mijn vriend heeft er ook regelmatig eentje. Maar zo een rode vlek erom heen is voor mij voor het eerst.