De biechtstoel π
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ansji ik heb model gestaan voor dit plaatje .
Zo herkenbaar. Op een bepaald moment ben ik er zo klaar mee. Mijn oudste zegt nu weleens βje hoeft niet boos te wordenβ. Mijn reactie: TREK VERDORIE GEWOON DIE SCHOENEN AAN EN ANDERS PLEUR IK ZE IN DE CONTAINER EN GA JE OP JE SOKKEN NAAR SCHOOL!!
Mijn jongste is dus een keer op
sokken naar school gegaan. Ze was benieuwd of mama het meende .
Nescio
Ik vind het knap dat je die rode waas pas na zo lang had. Mijn geduld is de laatste tijd echt 0,0
Daar voel ik me dan weer schuldig over
[verwijderd] Ik heb mijn jongste wel eens gewoon op zn sokken in de auto gezet en zn schoenen er achteraan gegooid
- Bijgewerkt
Yep! Schuldig aan al het bovenstaande.... ben er niet trots op maar ja....
[verwijderd] ik heb laatst mijn peuter op blote voeten naar de opvang laten gaan. Tsja, als jij weigert schoenen/sandalen aan te doen, dan niet hoor. Ik ben daar sochgends heel makkelijk in
En hij heeft stoer het hele eind op blote mee gelopen helaas
Ben echt blij om te lezen dat ik niet de enige ontaarde moeder ben . Bij de oudste viel t wel mee, maar de jongste
. Die luisterd pas als ik echt boos ben..
[verwijderd]
[verwijderd] Bij dit soort verhalen ben ik altijd benieuwd hoe je dat dan voor elkaar krijgt. Ik zou dat namelijk ook best willen doen, alleen ik denk dat ik mijn dochter dan met geen mogelijkheid op school krijg. Ik ben voor het op school komen toch van haar afhankelijk: ze zal zelf naar bhiten moeten lopen, moeten fietsen en naar de klad moeten lopen. Dat gaat ze gewoon weigeren, dat weet ik nou al. Dus hoe doen jullie dat?
- Bijgewerkt
[verwijderd] Als mijn jongste echt niet luisterd dan pak ik hem op en βgooiβ hem in de auto (hij is 6 en best groot/stevig voor zn leeftijd, dus echt gooien is het natuurlijk niet). Of pak hem stevig bij zijn arm. Dreigen met een pak voor zn broek helpt ook nog wel eens. Ik heb hem 2 keer echt een tik op de billen gegeven. Dat vond hij blijkbaar niet voor herhaling vatbaar.
Ik werk dan met aftellen (i.p.v. tellen), dat maakt psychologisch veel meer indruk namelijk. Zodra ik begin met 3, in een lage, harde stem, dan rennen ze al.
Ik ben er niet heel trots op hoor. Maar als single mom van drie pittige kids zit ik er soms even doorheen.
Dit ben ik
[verwijderd]
iMoeder Ja, als ik met de auto zou gaan, zou ik dat ook wel voor elkaar krijgen. Maar ik moet met de fiets (man heeft auto mee naar zijn werk), dus dat gaat hem niet worden, helaas.
Nescio
Je hoeft je er niet rot om te voelen hoor. Ik denk dat we allemaal wel eens uit onze plaat gaan tegen onze kinderen. Ik iig wel. Geduld gaat ook maar zo ver.. Oudste heeft wel eens gevraagd waarom ik altijd zo schreeuw, valt best mee hoor, nou ja als ik op normale toon iets vraag of zeg wordt er niet geluisterd .. dan gaat het weer een paar dagen goed dat ik op normale toon kan vragen en iets zeggen. En dan begint het weer dat ik weer 'boos' moet vragen en zeggen.
[verwijderd] Hahaha, ik heb mijn peuter wel eens in haar pyjama afgeleverd bij het kinderdagverblijf... uiteraard met een setje kleding erbij.
Mijn zoon heeft vandaag een kinderfeestje gehad waarbij hij is gaan paardrijden. Ik heb net uitgebreid aan zijn kleren geroken voor ik ze in de wasmachine deed omdat ik zo heerlijk terugdacht aan vroeger door de paarden geur.
[verwijderd]
Jules Ah dat is ook rot. Mijn dochter heeft toevallig vandaag haar eerste feestje en over 2 weken de 2e. Dit zijn feestjes waarvoor alle meiden uit de klas zijn uitgenodigd, verder zit ze er nooit bij. Zo sneu
[verwijderd]
[verwijderd] ik ga gewoon en als ze na 5 schreeuwen en hysterisch doen, merkt dat ik al een kilometer verder ben, komt ze vanzelf .
[verwijderd]
[verwijderd] Hmm, dat doet mijn dochter niet. Die blijft schreeuwend/huilend staan. Of gaat zelfs terug!