[verwijderd] Haha ja Ik wacht wel tot Danny vanavond weer thuis is
Ik zal en moet hem zien!
De biechtstoel π
[verwijderd]
Lumihiutale haha veel succes!
[verwijderd]
Lumihiutale Oeh wil ik ook nog zien, waar kon je hem bekijken dan ga ik ook ff zoeken.
[verwijderd] Ik heb net het pluspakket van Telfort aangezet,IT staat tussen de horrorfilms. Maar het aanbod valt erg tegen dus ik zeg het weer af volgende maand. Maar volgens mij is IT ook te huur via je tv provider, ik dacht dat hij β¬4,99 is voor 2 dagen.
[verwijderd]
Lumihiutale jammer dat het pakket zo tegenvalt, zelf ziggo. Zal eens bij ondemand kijken of hij er tussen zit.
[verwijderd]
[verwijderd] ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij vanaf juli ook op Netflix staat!
Ik schaam me dood voor mijn uitbarsting vanmorgen. Mijn dochter is enorm druk en lag naast ons en sloeg me voor de zoveelste keer die ochtend. Ze is 1 dus we zijn druk aan het leren dat het niet mag. Ze sloeg me in mijn oog per ongeluk en terwijl mijn vriend haar oppakte trok ze keihard aan mijn haar.
Ik ben echt hysterisch opgestaan en geschreeuwd dat iedereen van me af moet blijven en ben gaan huilen op de badkamer.
Ik heb al paar te korte nachten gehad waar ik heel slecht tegen kan en gisteravond een cliΓ«nt overleden. Wel verwacht maar doet natuurlijk wel wat met je en ik moet vanavond ongesteld worden dus dan reageer ik ook gewoon emotioneel dus weet wel waar het vandaan komt maar toch voel ik me dan zo mislukt alsof ik de enige ben die niet tegen dat soort kinder dingen kan.
[verwijderd]
Eowyn knuffel! Overkomt iedereen wel eens
[verwijderd]
Nescio hier hetzelfde, kind is alleen niet lomp maar gewoon erg speels Ik ben een klimrek, springkussen, dummy, 'hoever-kan-ik-gaan'-proefpersoon Γ¨n 24-7 beschikbaar. Ik heb krassen in mijn nek, een pijnlijke wang van een stomp van gisteren en mijn haar hangt half uit het knotje door het trekken.
Maar je krijgt er zoveel voor terug he?
- Bijgewerkt
Het enige vriendinnetje van mijn dochter gaat niet over naar groep 2.
Een heel goed vriendje van mijn zoon gaat naar een andere school.
De afgelopen 2 weken werden er 6x uitnodigingen uitgedeeld voor kinderfeestjes bij de klas van mijn dochter en ze zat er niet 1x bij.
Biecht: ik wil doen alsof het allemaal niet zo'n big deal is maar het raakt me helaas dus best wel
- Bijgewerkt
Jules ik ken het gevoel. Het is gewoon lastig dit soort dingen. Ik heb een knoop in mijn maag telkens als ik aan feestje van zoon denk, uitnodigingen verstuurd en dood zenuwachtig of mensen komen, ik dan, hij veel minder, maar vorig jaar 2 afzeggingen en 1 niet opdagen kind, was redelijk slopend. Dus ik snap je helemaal!