Nescio Bij de jongste ben ik ingeleid op 38 weken wegens verminderd vruchtwater en beginnende verkalking van de placenta. Dat geeft toch aan dat de 'kwaliteit' wat minder was.
Maar dat zegt niks over de volgende zwangerschap. Ik ben bij de middelste ingeleid vanwege vruchtwater wat op was en de placenta die aan het verkalken was, maar de jongste heeft nog een week langer gezeten en is natuurlijk gekomen, had ik ruim voldoende vruchtwater en ik / embryo's waren toch echt 2,5 jaar ouder. (Toen 35 bij de punctie, bij de jongste 38).
Vond de zwangerschap van de jongste ook makkelijker dan van de oudste , maar de omgeving, met 2 kleine kinderen dan weer niet. Was wel druk, zwanger en een 1-2 jarige en een 3-4 jarige. hoewel ik wel 5 jaar ouder was, heb ook het snelste herstel bij de jongste π dus het is niet per definitie zo dat hoe ouder hoe slechter het is.
Ik had juist het gevoel nu ik wat ouder was en in wat rustiger vaarwater, ik ken het allemaal al, dat dat beter is.
Maar de maanden beroerd voelen en die belasting, is lastig.. daar kunnen jullie alleen over oordelen of je dat de moeite vind. Dat heb ik ook nooit gehad.
Lastig meid, laat het even inzakken en kijk over paar weken weer eens wat je wilt? En je man?