Poeh lastig. Als ik je irritaties en frustraties lees over je relatie, misschien zou ik daar eerst eens mee gaan werken samen? Zodat jullie samen weer het dagelijks leven zonder irritaties aankunnen?
Qua leeftijd; ik ben 38 en net bevallen van de derde, qua bevalling ging het super goed, herstel gaat ook heel goed. Dus 37 is nog piepjong .
Je tweede punt; dit zou ik met je man goed bespreken. Het betekend simpelweg dat hij tijdens jou zwangerschap naast z'n werk het huishouden en verzorging van de kinderen moet doen, zodat jij een baby kan bouwen. Dus geen ge emmer vanuit hem, gewoon gaan en aanpakken. En alles was jij kan doen is mooi meegenomen en extra.
En je derde punt, ja lastig.. wij hebben ook de wens voor nog een kindje. Ik ben 38 en net bevallen dus hier wacht het echt nog wel even maar kan geen jaren meer wachten. En wij zijn ook nog volledig afhankelijk van icsi. En ja, we hebben 3 gezonde kinderen.. wat als.. maar als je het niet doet, voel je je altijd incompleet? (Al vraag ik me af of we ons ooit compleet voelen?)