Oh oh ik denk dat ik voorhoofdholteontsteking heb ๐Ÿ˜ฉ

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik word gek van mijn eeuwige loopneus en mijn neus piept vandaag ook bij elke ademhaling. Ik zit mij rot te irriteren aan het gesnif en gepiep van mijzelf. Om nu niet te ademenen, lijkt mij ook geen handige oplossing ๐Ÿค”.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Tantetil is enkel op recept begrijp ik? Of begrijp ik dat verkeerd? Het is inderdaad ook veel niezen, jeuk in mijn neus en ogen. Nu is gisteren gehooid in de weilanden rondom ons huis en ik vraag mij plotseling af of hier een verband mee is.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben wel lekker snel van begrip. Na 9 jaar tussen het gras te wonen kom ik erachter dat ik volgens mij gewoon hooikoorts heb ๐Ÿ˜ฌ. Verklaart ook waarom ik de afgelopen jaren weer zo vaak oorpijn heb. Dank voor je link Tantetil , want daardoor ben ik verder gaan lezen. Ik ga eens bij de drogist โ€˜neuzenโ€™ en iets proberen tegen hooikoorts. Als dat werkt, probleem opgelost ๐Ÿ‘.

[verwijderd] hihi

Ik ben dus kennelijk overgevoelig voor de pollen van een bepaalde plant. Heb al sinds eind augustus zo'n last van niezen en jeukende ogen/neus. Volgend jaar maar eens naar de ha voor goede hooikoorts pillen, want ik woon midden in een park en dat merk ik wel.

Ik heb vanavond de badkamer gepoetst/gestofzuigd/gedweild en er liggen nu alweer pluisjes ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

[verwijderd] Dat wordt verhuizen naar de stad! Ik heb sinds een aantal jaar nauwelijks meer last. Hoera voor een tuin zonder gras.

[verwijderd] ooooooh hahaha, dat zou ook kunnen. Nou ben benieuwd of je er iets tegen kunt vinden.

• [verwijderd]

Ik ben ongesteld, moe en chagrijnig. En ik heb geen chocola in huis ๐Ÿ˜ก

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
          • [verwijderd]

Vulpen nooit van mijn leven meer. Ik nies mij nog liever het apenzuur dan dat ik ooit weer in een stad moet wonen ๐Ÿ˜.

Ik heb te goed geslapen denk ik, ben me toch een partij moe ๐Ÿ’ค

Cactusje
          Kleine meid blijkt toch blaasontsteking te hebben. Dat plasje voor de zekerheid is toch maar goed geweest. Ze krijgt een ab en het wordt nog weer opgestuurd om te onderzoeken waar ze gevoelig voor is.

• [verwijderd]

Hier de aandachtsspanne van een pantoffeldiertje. Ik ga SelfControl aanzetten....

Cactusje
          Net even met de school gebeld. De kinderen stromen elke 1e van de maand in die dan de maand ervoor 4 zijn geworden. Dochter wordt dus vanaf 1 oktober op school verwacht. Ze krijgt voor de tijd nog wel een kaart van school met de uitnodiging en de wendagen. Die zal dan snel in de brievenbus zitten.

Jaaa een brand alarm testen is herrie maken.
            Nee, ik kan er ook niets aan doen. U kunt nog naar buiten , ik moet binnen blijven.

Cactusje ok. Zou wel handig zijn als ze dit van te voren even hadden laten weten.

Sinds gisteren weer wat strenger met letten op eten, maar manmanman: ik heb HONGER!!!!

Ik heb een vrijdag gevoel, komt omdat ik echt nooit thuiswerk op donderdag, maar wel eens op vrijdag. Dat gaat tegenvallen morgen ๐Ÿ˜