Ahhhhhhh de school van mijn kind en met name haar juf maakt mij gek 🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Ik ben heel tolerant maar 5x dezelfde cruciale fout maken nadat ik elke keer al meldingen maak bij juf en directie ben je gewoon dom en stom bezig als juf en is een sorry niet genoeg. 😡🤬

De was droogt van geen meter met dit weer. het hangt al 24 uur, niet te dicht op elkaar en het is nog vochtig!

Ik word ook helemaal gek van al die vochtige handdoeken en washandjes die in de badkamer liggen te drogen.

ik zou bijna de kachel aanzetten.

Hooyo-shimbir 😔 wat ontzettend frustrerend! Verdere stappen ondernemen? Weet niet zo goed welke lijn je dan moet volgen.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Total loss ben ik en ik kan veel hebben normaal maar picnic komt pas om half 10.
        Zit al een uur te vechten tegen mijn slaap

[verwijderd]
        Oohh is het zo erg? Gelukkig hebben we ook genoeg leuke momenten hoor, maar daar kan je dan natuurlijk niet over klagen. Over het algemeen is ze gewoon een leuk kind. Ook met een puber is de mantra, het is een fase, het is een fase.

• [verwijderd]

Cactusje
          Oke gelukkig!
          Lekker blijven klagen hoor, maar fijn om te weten dat het op andere momenten wel oke gaat. 😉

Kind ga slaaaaapen.

Rosemary nee maar wel vergeten dat mijn man mee gaat op kamp ivm haar ziekte en dus de info avond daarover gemist heeft en niet in de groeps app zit. Ofwel niks weet en dat ik er weet achteraan kan gaan en dan "sorry idd vergeten" krijg te horen. Ze gaan over 2 weken op kamp

Dahlia t is echt al de 4e keer dat er cruciale info vergeten word. Heb maandag ochtend een afspr met de directrice 🙈 ben er zo klaar mee.

• Robije hebben hierop gereageerd.

Hooyo-shimbir dat snap ik. Slecht hoor. Een keer iets vergeten kan altijd (we zijn tenslotte allemaal gewoon mensen), maar 4x kan echt niet

Dochter huilt dagelijks heeeeel zielig bij het afscheid nemen op school en dat vind ik zo jammer! Ze vindt school op zich namelijk best leuk en heeft vriendinnen enzo. Op kdv had ze hier ook altijd al wat last van. Maar dan liep ik altijd even een rondje samen met haar bij de groep, gaf haar over aan de leidster en dan ging ik. Nu laat ze trein niet los dus moet ik mezelf echt los peuteren 😥

Pietje1987
              Ach wat sneu. Lijkt me heel lastig als het afscheid steeds zo moeilijk gaat. Misschien eens met de juf een gesprekje aanknopen of ze het echt zo leuk vindt als dat ze zegt?

Ik word gewoon moe wakker....zo niet fijn 😖

• [verwijderd]

Rosemary De badkamer is meestal ook niet een van de droogste plekken in het huis. Kun je je was niet ergens anders laten drogen? Ik hang bijvoorbeeld alles op zolder op (heb geen droger) en met dit weer is het na 24 uur echt wel bijna droog hoor. Voor de zekerheid laat ik het dan nog even hangen, zodat het zeker weten helemaal droog de kast in gaat, maar het is zeker niet meer vochtig.

[verwijderd]
                de was hangt op de zolder, het meeste is wel droog maar spijkerbroeken bv niet.

in de badkamer hangen de washandjes en handdoeken die zijn gebruikt. Ik wil ze droog in de wasmand gooien...
                het werkt niet mee dat de douchebak lekt en we na elke douchebeurt een doorweekte handdoek hebben.

• [verwijderd]

Rosemary Oh, op die manier. Ik hang gebruikte handdoeken altijd over de radiator in de slaapkamer om te drogen, zodra ze niet meer zo nat zijn dat ze druppen.

• [verwijderd]

Ik verveel me