[verwijderd] Dat wordt verhuizen naar de stad! Ik heb sinds een aantal jaar nauwelijks meer last. Hoera voor een tuin zonder gras.

[verwijderd] ooooooh hahaha, dat zou ook kunnen. Nou ben benieuwd of je er iets tegen kunt vinden.

• [verwijderd]

Ik ben ongesteld, moe en chagrijnig. En ik heb geen chocola in huis 😡

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Vulpen nooit van mijn leven meer. Ik nies mij nog liever het apenzuur dan dat ik ooit weer in een stad moet wonen 😝.

Ik heb te goed geslapen denk ik, ben me toch een partij moe 💤

Cactusje
      Kleine meid blijkt toch blaasontsteking te hebben. Dat plasje voor de zekerheid is toch maar goed geweest. Ze krijgt een ab en het wordt nog weer opgestuurd om te onderzoeken waar ze gevoelig voor is.

• [verwijderd]

Hier de aandachtsspanne van een pantoffeldiertje. Ik ga SelfControl aanzetten....

Cactusje
      Net even met de school gebeld. De kinderen stromen elke 1e van de maand in die dan de maand ervoor 4 zijn geworden. Dochter wordt dus vanaf 1 oktober op school verwacht. Ze krijgt voor de tijd nog wel een kaart van school met de uitnodiging en de wendagen. Die zal dan snel in de brievenbus zitten.

Jaaa een brand alarm testen is herrie maken.
        Nee, ik kan er ook niets aan doen. U kunt nog naar buiten , ik moet binnen blijven.

Cactusje ok. Zou wel handig zijn als ze dit van te voren even hadden laten weten.

Sinds gisteren weer wat strenger met letten op eten, maar manmanman: ik heb HONGER!!!!

Ik heb een vrijdag gevoel, komt omdat ik echt nooit thuiswerk op donderdag, maar wel eens op vrijdag. Dat gaat tegenvallen morgen 😐

Pffff dat lijstje met dingen die de kinderen nog nodig hebben. De regenlaarzen zijn te klein, ze moeten allebei nog wel een paar winterschoenen, dochter nog een winterjas. Het is geen ding qua geld maar heb gewoon zo geen zin steeds om te shoppen. Pffffff

Ons huis gaat volgende week in de verkoop, heb het idee dat er geen einde komt aan het to do lijstje en ben zo moe!😩

• [verwijderd]

iMoeder Hoe oud zijn ze? Misschien wat websites doorsturen zodat ze zelf kunnen kijken?

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

• Bijgewerkt

...

Mijn bénen! 😫

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Getverderrie... Morgen bedrijfsfeestje.
              We hebben tich feestjes en ik vind dat ik 1x per jaar mee moet. Morgen is het weer zo ver..