Wakker met hoofdpijn (eenzijdig ofwel lichtelijk migraine)
🔒Ongegeneerd klagen
Toch maar bisolvon gekocht. Vooral savonds hoest ik me een ongeluk.
Toch best stom dat de bijsluiter zegt het uit voorzorg niet in te nemen bij zwangerschap terwijl de site van de apotheker zegt dat het prima kan.
[verwijderd]
Cactusje Tja, er zijn natuurlijk weinig onderzoeksgegevens over effecten bij zwangeren bekend en de fabrikant dekt zich in. Ik snap het wel...
Hooyo-shimbir oh nee dat is zo naar. Had vorige week ook een aanval. Hopelijk voel je je al wat beter?
Nescio ja! Diclo ingenomen en nu is t wel oke
Stom rotweer dit weekend! Heb zo hard getraind voor een hardloopwedstrijdje morgen, krijgen we storm. Ben benieuwd of het doorgaat. Maar heb geen zin me zeiknat te laten regenen. Maar had zo graag een goede tijd neergezet, en zag er echt naar uit dat dit zou gaan lukken.
[verwijderd]
M heeft maandag een topo toets, en ik moet haar er echt bij helpen. Maar de hele week vertelt ze dat ze op school al veel heeft geoefend en ze het wel kent. Dus prima, vandaag een keer overhoren, en klaar.
Kind ineens stomverbaasd dat het andere stof is dan vorig jaar, en ze Noord Brabant niet kan vinden op een wereldkaart. No shit, nu hebben we 5 dagen oefenen verspild
[verwijderd]
De jongste spuugt net haar bed onder. Zucht.
- Bijgewerkt
Miek89 ja ik wilde vanochtend dus een cadeautje kopen en dan naar de verjaardag, is een uur rijden. Mijn vriend en ik hadden van auto geruild, lag mijn portemonnee dus nog in mijn auto.
Het is een half uur rijden naar het werk van mijn vriend, daar dan maar de portemonnee ophalen. Toen maar daar in de buurt een cadeautje gekocht plus inpakpapier, schaar en plakband. In de kofferbak alles ingepakt, jongste ook maar verschoond achterin de kofferbak die had gepoept. Allemaal weer in de auto nog een uur rijden naar mijn nichtje. Echt een top ochtend gehad.
Oh en Kom ik net thuis zit de was er nog in. Die had ik aangezet voordat ik doorhad dat ik mijn portemonnee niet had. Dus die mag morgen nog een keer aan. En dit allemaal dus omdat post NL niet mijn pakketje bij de buren heeft gebracht of een ophaal punt!
Heel weekend zonder man
Stomme rot hoest!!
Mijn trein rijdt niet verder dan arhnem
[verwijderd]
Zoon had ik bed geplast en nu kan ik niet meer slapen.
[verwijderd]
Zoon is nog niet lekker, en gisteren zijn verjaardag gevierd dus lees overprikkeld en om 4.45 wakker.
Leuk joh verjaardagen...
We zouden donderdag voor het eerst in 8 jaar samen een nachtje weg gaan. De oudste was de hele week al ziek thuis, de jongste werd dinsdag ziek en is nog steeds ziek. En nu is m’n man vannacht ziek geworden
Sneeuwvlok oh mennn, balen zeg! Beterschap voor allemaal.
[verwijderd]
Mijn dochter is uitgenodigd voor een speciaal programma voor kinderen met een beperking op een groot paarden evenement. Ze mag daar een ritje maken op een pony, ze aaien, borstelen, knutselen en nog meer. Ik had gehoopt dat het enigszins mee zou vallen met het weer vandaag maar daar lijkt het niet op. Ontzettend balen.. Ik hoop dat het nog een beetje overdekt is. Ik vind het ook zonde om niet te gaan. Ze wil zo graag.
En daarbij had ik mijn ex uitgenodigd. Zondag is de dag waarop hij de kinderen ziet bij mij. Aangezien hij momenteel elke week véél te laat is ging ik er al niet vanuit dat hij optijd zou zijn. Maar nu kreeg ik vanmorgen vroeg al hele vreemde appjes van hem waarbij ik het vermoeden had dat het niet helemaal klopte allemaal. Dus ik belde hem om te checken hoe hij eraan toe was. Hij klonk zwaar onder invloed (drank/drugs het kan allemaal) en begreep niet eens waar ik het over had terwijl ik iets benoemde wat hij mij vlak daarvoor geappt had. Het beangstigde mij terwijl ik wat dat betreft helaas veel gewend ben van hem. Ik hoop nu echt dat hij weer te laat is.