Over deze fantastische dagaanbieding.
Waar heb jij je over verbaasd vandaag? π
Tantetil Hahaha wtf
[verwijderd]
Tantetil Ik vraag me ook af waarom ze er 'Geslacht: Meisjes' bij moeten zetten.
Maar hoe dan ook kopen! Topaanbieding!
[verwijderd]
Huggybird Dat ik na 10 min trampoline springen stond te zweten als een otter
Mijn verbazing is dat je kan trampoline springen zonder in je broek te plassen . Dat lukt mij niet meer na twee bevallingen
.
[verwijderd] dat lukt mij ook niet en ik ben nog nooit bevallen
[verwijderd] Sevenof9
wie zegt dat ik niet in mijn broek geplast heb
ik was naar de wc geweest voor ik ging springen en bij sprong 2 dacht ik oh oh.... ff de boel aanspannen en toen ging het goed
Ik voel nu wel dat ik wat gedaan heb gisteren
[verwijderd]
Huggybird Ik weet nog dat een vriendin van mij voor het eerst was bevallen en zeer enthousiast mijn tuin in rende en op de trampoline sprong. Ik wilde haar nog waarschuwen dat sommige activiteiten na een bevalling wat meer beleid vragen, maar het was al te laat .
Ik kan mij daar met sporten zo aan irriteren. Staan daar de mannelijke trainers vrolijk jumping Jacks te doen en commentaar te leveren dat de vrouwen niet goed mee doen. Moeten we nu echt elke keer in de groep vermelden dat we anders in onze broek plassen .
[verwijderd]
Huggybird Ik heb het als ik moet niezen, en wanneer ik spring. Maakt ook niet uit hoe leeg mijn blaas is , er komt altijd wel iets uit
[verwijderd] lullig is dat ja, je wilt wel goed mee doen maar de gevolgen zijn niet zo fijn
hebben jij en je vriendin niet heel erg gelachen daarna
[verwijderd] toen ik zwanger was had ik dat ook ja, met niesen ja. Daarna ook nog wel een poosje, maar mijn dochter is inmiddels 12 dus het gaat beter. Alleen als ik een paar dagen heb moeten hoesten gaat het weer minder goed.... alsof mijn bodem weer slapper wordt dan...
Sevenof9 [verwijderd] Huggybird [verwijderd]
Ik ben eigenlijk zo blij dat ik dit hier lees. Ik hoor dit echt nooit van andere vrouwen.
Ik heb altijd al zwakke spieren gehad, maar 3 bevallingen hebben het er niet beter op gemaakt. Springen, niezen, hardlopen kan ik beter niet meer doen.
Mamabeertje Ik had het ook, nou ben ik niet zo actief, maar ik had het ook tijdens de seks. Echt vreselijk. Ik heb een TVT-O bandje laten plaatsen 'n paar jaar terug. Nergens meer last van.
[verwijderd]
Huggybird vreselijk hard gelachen. Bij de eerste sprong sloeg ze haar benen over elkaar en het gezicht wat ze erbij trok sprak boekdelen .
sjorsje ik kwam ook in aanmerking voor een bandje, maar dat was volgens de oude methode nog. Dat ging best wel vaak mis (en bandje kan dan niet meer verwijderd worden) en dat risico wilde ik toen niet nemen. Ik heb trouwens een forse blaasverzakking en dat helpt ook niet mee .
Ik draag trouwens hele charmante incontinentie-sportonderbroeken icm steunpessarium of gewoon een grote tampon die de blaas weer βrechtopβ duwt. Zelfs dat is niet altijd voldoende en dan spring ik gewoon de sloot in, zodat het niet meer opvalt .
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Mamabeertje komt heel vaak voor. Ik heb het wel een keer richting de trainer benoemt en bijna alle vrouwen gaven daarna aan dat ze exact hetzelfde hadden. Godzijdank, want ik flapte het vrij lomp eruit en schaamde mij kapot . Er zal nog wel een taboe op liggen dat het vaak niet uitgesproken wordt.
[verwijderd]
[verwijderd] dan spring ik gewoon de sloot in, zodat het niet meer opvalt
Ik vind dit een vrij extreme maatregel, zie mezelf al in het kanaal hier springen omdat ik iets te hard heb gehoest
[verwijderd] ik zie het al helemaal voor me
ik deed idd met hardlopen ook wel een super plus tampon in en dat hielp goed.
hier in het bos hebben we alleen modderpoelen waar de zwijnen in liggen, daar ga ik toch liever omheen
stom eigenlijk dat vrouwen hier niet over praten, echt veel vrouwen hebben hier last van.... het is altijd fijn om te weten dat je er niet alleen mee zit.