Over dat ik terwijl ik buiten met de buurvrouw stond te kletsen, helemaal naar werd opeens en wit (ja wit) voor m'n ogen werd. Ik kon nog net snel het gesprek afronden en ben maar snel naar boven gelopen ondanks dat ik de trap niet meer kon zien. Ik was net optijd in bed. Weird.

• [verwijderd]

Tantetil Ik vraag me ook af waarom ze er 'Geslacht: Meisjes' bij moeten zetten.
    Maar hoe dan ook kopen! Topaanbieding! 🀣

Huggybird nee geen idee, ik ben sowieso wel snel duizelig als ik stil sta maar door wat spieren aan te spannen of wat te bewegen gaat dat vaak wel beter. Nu werd het alsnog opeens veel erger.

• [verwijderd]

Huggybird Dat ik na 10 min trampoline springen stond te zweten als een otterπŸ˜…

Mijn verbazing is dat je kan trampoline springen zonder in je broek te plassen πŸ˜‚. Dat lukt mij niet meer na twee bevallingen πŸ™ˆ.

Nimue irritant... ik heb het wel eens bij te snel opstaan of als ik op mijn hurken of knieΓ«n heb gezeten en dan op sta.

• [verwijderd]

Huggybird Ik weet nog dat een vriendin van mij voor het eerst was bevallen en zeer enthousiast mijn tuin in rende en op de trampoline sprong. Ik wilde haar nog waarschuwen dat sommige activiteiten na een bevalling wat meer beleid vragen, maar het was al te laat πŸ˜‚.

Ik kan mij daar met sporten zo aan irriteren. Staan daar de mannelijke trainers vrolijk jumping Jacks te doen en commentaar te leveren dat de vrouwen niet goed mee doen. Moeten we nu echt elke keer in de groep vermelden dat we anders in onze broek plassen 😑.

• [verwijderd]

Huggybird Ik heb het als ik moet niezen, en wanneer ik spring. Maakt ook niet uit hoe leeg mijn blaas is , er komt altijd wel iets uit πŸ˜‘

[verwijderd] πŸ˜‚ lullig is dat ja, je wilt wel goed mee doen maar de gevolgen zijn niet zo fijnπŸ™ˆ

hebben jij en je vriendin niet heel erg gelachen daarna

[verwijderd] toen ik zwanger was had ik dat ook ja, met niesen ja. Daarna ook nog wel een poosje, maar mijn dochter is inmiddels 12 dus het gaat beter. Alleen als ik een paar dagen heb moeten hoesten gaat het weer minder goed.... alsof mijn bodem weer slapper wordt dan...