2 dagen geleden had ik de verwarming nog aan omdat het zo kil was thuis, nu staat de airco te blazen omdat het te warm is๐Ÿคช

Hoe dom sommige mensen zijn. Artikel van nieuwspaal op fb en echt 9 van de 10 mensen denken dat het serieus is (iets over vlaggetje in de haring die moet worden verboden). Hilarisch ๐Ÿ˜‚

Marshmallow mijn man heeft gisteren een artikel gelezen over een man die wil dat we niet meer zeggen dat we Arabische cijfers gebruiken. Want dat is islamisering!
    Dus ja, zo dom zijn mensen echt.

Femkes Ik zag net een TikTok van een meisje die haar wenkbrauwen verft met henna. Schrijft iemand eronder dat je dat niet moet doen want henna is van โ€˜ze Moslims en ze smeren dat op ze lichaamโ€™. ๐Ÿฅด๐Ÿฅด

Ik heb een dekbedovertrek gekocht die ik niet eens mooi vind.. gelukkig is ie aan 2 kanten te gebruiken dus ook zonder print en een heerlijke stof. Maar hรฉ, hij was maar 2,50๐Ÿ˜

Over dat ik terwijl ik buiten met de buurvrouw stond te kletsen, helemaal naar werd opeens en wit (ja wit) voor m'n ogen werd. Ik kon nog net snel het gesprek afronden en ben maar snel naar boven gelopen ondanks dat ik de trap niet meer kon zien. Ik was net optijd in bed. Weird.

• [verwijderd]

Tantetil Ik vraag me ook af waarom ze er 'Geslacht: Meisjes' bij moeten zetten.
            Maar hoe dan ook kopen! Topaanbieding! ๐Ÿคฃ

Huggybird nee geen idee, ik ben sowieso wel snel duizelig als ik stil sta maar door wat spieren aan te spannen of wat te bewegen gaat dat vaak wel beter. Nu werd het alsnog opeens veel erger.

• [verwijderd]

Huggybird Dat ik na 10 min trampoline springen stond te zweten als een otter๐Ÿ˜…

Mijn verbazing is dat je kan trampoline springen zonder in je broek te plassen ๐Ÿ˜‚. Dat lukt mij niet meer na twee bevallingen ๐Ÿ™ˆ.