debaky Ik heb 1x een rollade gemaakt in de slowcooker. Geen idee meer welk recept alleen. Ik had iig wat groentes op de bodem liggen (ui, en volgens mij ook wat wortel) en de rollade was gekruid. Alleen hoe lang hij erin zat weet ik echt niet meer. Ligt ook aan de grootte.

debaky Ik lees in elk geval op slowcooker recepten op facebook dat die nog wel eens droog willen uitvallen en dat het dus niet te lang moet.

Ik heb nu drumsticks erin zitten. Recept zegt 6 uur maar ik lees ook heel veel dat het na 4 uur al prima is. Ik ga het zien 🙂

Grillen jullie drumsticks en spareribs vaak nog af?

Ik ga morgen verse stoofperen in de slowcooker maken.

Hopsatee Hmm droog uitvallen is dan inderdaad wel wat minder. Maar dan zou je hem eventueel eens in de zoveel tijd zelf even kunnen bevetten met het kook vocht.

Kip en draadjesvlees doe ik wel altijd eerst even aanbraden, ik vind dat dat ook weer een beetje meer smaak geeft.

Ik krijg echt trek door dit topic hahaha

Haha ik ook, en ongeduldig want de mijne is nog niet binnen 😁

Ooooh stoofperen kunnen er ook in? 🥰
    gehaktbrood vanmorgen op tafel gezet bij de verjaardag en bord was leeg. Mijn moeder heeft nog een bakje meegenomen voor vanmiddag bij de borrel 😂

Hier ook in het bezit van een slow cooker. Tot nu toe alleen vaak spaghetti saus mee gemaakt, en saus voor rijst. Voor mijn gevoel moeten er wel meer kruiden in.

Gisteren samen met mijn dochter fudge gemaakt, met pistache noten

Wie heeft het beste pulled pork recept?

• Mary hebben hierop gereageerd.

Ik wil ook graag een slowcooker, ik maak nogal graag stoofpotjes. Maar twijfel over de inhoud. We zijn met 5 personen en hebben regelmatig eters. Hoeveel liter zou dan aan te raden zijn?
        En kun je er ook rijst mee maken?

• [verwijderd]

Appelsientje ik had er eerst een van Philips en nu een redmond (besteld op Amazon). Vind die ik nu heb beter! Maar heb gehoord dat de nieuwe Philips modellen ook veel functies hebben.
          Deze heb ik nu:
          https://www.amazon.de/Redmond-Multikocher-RMC-M90E-Kochprogramme-Aufheizung/dp/B00NHVSOES/ref=mp_s_a_1_2?ie=UTF8&qid=1545586998&sr=8-2-spons&pi=AC_SX236_SY340_QL65&keywords=redmond+rmc-m90&psc=1

En ik had eerst deze:
          https://www.bol.com/nl/p/philips-hd3037-79-multicooker/9200000026286012/?suggestionType=browse&bltgh=t0pza7xF3btso673XURF8w.1.3.ProductTitle

Was kapot binnen 3 jaar. Maar heb hem veel gebruikt 🙂

• [verwijderd]

Lovely83 met een gewone slowcooker kun je geen rijst maken maar met die ik noem hierboven wel 🙂 👌 zijn multicookers met slowcooker functies.

Mary doe jij het ook echt in 5 uur op de hoogste stand? Is het dan goed?

• Mary hebben hierop gereageerd.

[verwijderd]
              op zich geen must hoor om er rijst in te koken, kan natuurlijk ook nog apart een rijstkoker aanschaffen.
              Zou mij eens verdiepen in de linkjes.

Hopsatee Ja, hij is dan echt perfect! Kan zijn dat het per slowcooker scheelt, geen idee? Ik heb een crockpot van 4.7l.