[verwijderd]
Ik ga hem ook bestellen. Vind rood ook zo leuk!
Ik ga hem ook bestellen. Vind rood ook zo leuk!
Ik heb een multicooker met slowcooker functie. Ben er heel blij mee! Een tweede (voor het bijgerecht) zou eigenlijk best handig zijn.
ik doe er alles mee: rijst koken (is echt zóveel makkelijker nu), pasta, soep, slowcooker recepten, yoghurt, het deeg laten rijzen, aardappels etc koken, havermout, stoomkoker, opwarmen, het eten warm houden, bakken...hij heeft ook nog brood, pizza en frituur functies maar die gebruik ik nooit.
ik kan echt niet meer zonder.
Ik heb er een van 5l maar dat is op papier hè, oftewel het totale volume van het pannetje maar die kun je natuurlijk niet helemaal tot aan de rand vullen.
daadwerkelijk Maak ik er 3,5l soep mee.
Ik had er eerst een van 3l maar dat vond ik echt te weinig. Voor 2 personen wel oké.
Je zou het kunnen uitrekenen: pak een willekeurig recept en tel dan alle ingrediënten op (vlees in g, vloeistoffen die je erbij doet etc) en kijk dan op hoeveel je komt.
Besteld leuk ding om mijn verjaardagsgeld aan uit te geven.
Luuz Ik ga gewoon van huis weg. Is misschien niet heel verstandig maar 8 uur verplicht thuis zitten kan ik ook niet, als ik dat ga doen dan kan ik hem dus maar heel weinig gebruiken en dat is zonde.
Ik heb van de week erwtensoep gemaakt in de slowcooker. Normaal was ik daar best lang mee bezig als ik het in de normale pan zou doen, eerst bouillon trekken, dan de erwten kapot koken, dan pas de groenten en dan nog eens heel de middag wachten tot het klaar is. Met de slowcooker gooi je alles in ene keer in de pan en dan hoef je er niet meer naar om te kijken. Ideaal!
Gaan we hier ook onze succesrecepten delen?
[verwijderd] Ik ben helemaal voor!
Deze heb ik kort geleden ontdekt en inmiddels 2x gemaakt. Super makkelijk en erg lekker:
https://www.onehandinmypocket.nl/2014/11/01/slowcooker-recepten/
En appelmoes maak ik ook graag in de slowcooker. Ik gooi gewoon gesneden appel in de pan. Voeg wat suiker toe en behalve kaneel ook een steranijsje. Een paar uur pruttelen en ik hoef het alleen maar door te roeren.
https://www.eetspiratie.nl/gehaktbrood-homemade-bbq-saus-slowcooker/
Deze heb ik er nu in zitten.
Als de recepten van bovengenoemde sites lees, krijg ik weer helemaal zin om te koken.
Als iemand een goed recept voor een kormasaus tegenkomt, Dan hoor ik die graag.
Klaar! Smaakt nog goed ook
Vandaag de Indo spareribs van eetspiratie gemaakt..aanrader!!
[verwijderd] welke heb jij dan?
Ik twijfel over multicooker of slowcooker
debaky Ik lees in elk geval op slowcooker recepten op facebook dat die nog wel eens droog willen uitvallen en dat het dus niet te lang moet.
Ik heb nu drumsticks erin zitten. Recept zegt 6 uur maar ik lees ook heel veel dat het na 4 uur al prima is. Ik ga het zien
Grillen jullie drumsticks en spareribs vaak nog af?