Hooyo-shimbir Oeh dan denk ik dat ik wel weet waar jij ongeveer woont! Mijn oudtante woont aan de Den Haag-kant van Delft
Ik woon in de provincie Utrecht trouwens, die is nog niet genoemd volgens mij...
Hooyo-shimbir Oeh dan denk ik dat ik wel weet waar jij ongeveer woont! Mijn oudtante woont aan de Den Haag-kant van Delft
Ik woon in de provincie Utrecht trouwens, die is nog niet genoemd volgens mij...
Schuurpapier hΓ© ik ook
Twee dagen geleden heb ik dus een lid gezien. Haar niet aangesproken maar het hier gevraagd. Misschien had ik dat achteraf netjes via een pb moeten doen. Best stom.
Verder nog nooit iemand gezien. Wel zelf een keer aangesproken door iemand van zp (die veel las en weinig postte). Ik was/ben niet echt anoniem hier.
Zo te lezen, ook via een ander topic, wonen @[verwijderd] en @nelta wel bij mijn in de buurt volgens mij.
Ik weet dat @Hooyo-shimbir bij mij in de regio woont. Maar niet in dezelfde stad
Maar we hebben elkaar nog niet gezien in het wild.
Torretjeee
leuk! Ik woon in Groningen zelf.
Ik woon in Marseille , Zuid Frankrijk. Als ik in Nederland ben dan ben ik te vinden in Den Haag, en helaas ook wel eens Rotterdam (grapje hoor)
Ik ben inmiddels wat meer naar het Westen verkast.
Nog nooit iemand tegengekomen volgens mij.. Hier uiterste deel achterhoek, tegen de Duitse grens.
Midden Brabant
Lovely83 ik kom regelmatig in Groningen. Een hoop vrienden die daar wonen en ik heb daar een studie gedaan. Leuke stad
Torretjeee dan wonen we in dezelfde omgeving denk ik. Een hoofstad?