aardbeitjes stuur je even een pb
Heb je weleens leden in het echt gezien?
[verwijderd] Dit doet me eraan denken dat ik tegelijkertijd met Blijdorp heb gestudeerd aan dezelfde faculteit, haar heb ik zeker ook wel eens gezien maar ja, wie dat dan was...
Snoeki dat klinkt wat noordelijker dan wij. Gezellig
Woon vlakbij Amsterdam.
@Elena22 is een vriendin van mij.
Verder nooit iemand herkent of ontmoet.
Wel van zp leuk contact opgedaan.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
1986Lynn ja ik herken je!! Ik zie je direct helemaal voor mij. Wat leuk om eindelijk een gezicht erbij te zien. Mijn hoofd is hier weleens voorbij gekomen. Heb je het ooit gezien?
Nee denk het niet ik heb 2 opties voor mij haha.
[verwijderd]
1986Lynn nieuwsgierig! Welke kleur haar hebben jouw opties?
Ik heb nog nooit leden herkent. En ook nooit gehoord dat ik herkend ben.
Zou het wel fijn vinden mocht dat zo zijn om
het te horen.
Madeliefje06 ah grappig, ook in Rkerk?
Ik woon ook in Almere. In Buiten.
Doe het nou niet weer he? dan heb je straks 120 man op je tuinfeestjes...
Devilschase Dat wordt proppen
Hier de kop van noord Holland, Anna Paulowna. Maar ik ben wel herkenbaar denk ik Mijn Hoofd staat regelmatig op de foto en ik heb 8van de 10 x een kruk bij me en soms mijn wielen. Dan is het helemaal een makkie .
Als ik herkend word zou ik het leuk vinden om aangesproken te worden, helemaal geen probleem..als ik dat lastig zou vinden moet ik mijn hoofd niet op de foto zetten
Devilschase mijn ouders wonen ook in Almere buiten, vlakbij station. Jij bent toch politieagente?
Devilschase ik ben trouwens opgegroeid in Almere. Eerst stad en toen buiten. Toen ik ging studeren, ben ik hem meteen gesmeerd
Devilschase Past nΓ©t! Zoek nog wel vrijwilligers voor de afwas dan
Diazz In ruil voor wijn, een slaapplaats en leuk gezelschap (), kom ik met liefde afwassen!