• [verwijderd]

Alleen @[verwijderd] en @Ysabella. Voor de rest wel eens vermoed iemand van zp in real life te "kennen" door de verhalen en namen van kinderen maar daar nooit iets mee gedaan.

had vorig jaar koningsdag de hoop dat er iemand bij me langs zo komen in het vondelpark bij mijn zoon zijn balonnenhandel (had een soort van oproep gedaan) maar niemand wilde 🀣

Hoop wel bepaalde leden ook nog echt te ontmoeten. Vooral @Diazz en @Schuurpapier omdat ik hun humor geweldig vind en omdat ik mijn dochter wil uithuwelijken aan de belachelijk knappe zoon van @Schuurpapier πŸ˜πŸ˜‚

[verwijderd] dat is mooi verspreid πŸ™‚. Mijn kinderen gaan in oost naar school. En wonen zelf vlakbij het centrum, we willen graag verhuizen.

Kipsate

Jep weet het zo goed als zeker maar weet niet of je het tof vind als ik hier benoem waar enz. πŸ˜‚πŸ˜‚

Kipsate

Haha denk het wel, maak je geen zorgen hoor zag bij jouw zoon dingen die mijn zoon ook deed en vast nog wel eens doet. Maar echt nadat hij 3 is geworden is hij zo veranderd. Echt ineens. Waar hij eerst alleen maar zand om zich heen gooide en als een ongeleid projectiel mee naar de winkel ging gaat het nu zoveel beter. Dus alles is een fase πŸ˜‚πŸ˜‚

En kindjes kunnen best wat hebben van elkaar. Mijn zoon had schijnbaar ook een kindje geduwd kind janken en die moeder maar als een onderwijserresje maar benadrukken hij mag niet duwen hij mag niet duwen zeggen. Nou heb het niet gezien maar zag aan mn zoon dat hij wel iets gedaan had dus sorry laten zeggen maar goed vond die moeder irritanterπŸ™ˆπŸ˜‚πŸ˜‚

Madeliefje06 geeft niet hoor! 😁

ik heb @Zara75 een keer gezien. Ik had net me auto geparkeerd en zij liep samen met haar man en dochter voor mijn auto langs. Aangezien zij best vaak foto’s van zichzelf en dochter plaatste die tijd was het niet zo moeilijk om direct te zien dat zij dat was. Ik heb Shaddixx ook eens gezien, wij wonen in dezelfde stad. Verder heb ik wat leden ook op Facebook en een paar wel eens mee afgesproken πŸ™‚

Esklessebes
          Ik geloof het direct als iemand tegen mij zou zeggen dat zoon wat gedaan heeft, het is echt een boef namelijk πŸ˜‚. Dat ondeugende heeft ergens wel iets maar kan ook heel vermoeiend zijn. Nog 2 maanden en hij wordt 3 dus ik houd mijn vingers gekruist πŸ€žπŸ˜‚. Mijn andere zoontje is een stuk gevoeliger dus heb goede hoop haha.

Ik heb nog nooit iemand gespot maar zou dat wel leuk vinden. Ik zou het ook wel willen horen of iemand mij herkent πŸ˜ƒ

Kipsate

Haha weet er alles van! Hier ook super ondeugend en ondernemend maar ook weer heel lief en gevoelig.
            Gelukkig herkennen wij ons er zelf ook in en het scheelt echt nu hij iets ouder word.
            Dus het komt helemaal goed, k vond je zoon nog aardig mak hoor.

aardbeitjes uurke van dich aaf zoget. Meer in t midden. Hoap waal diene kant op te komme veur werk πŸ˜‰