[verwijderd]
Honkeytonk Haha wie weet
Honkeytonk Haha wie weet
[verwijderd] Ohh die heb ik ook regelmatig voorbij zien komen in de Facebook groep bij mij in de stad ja
Ik heb (nog) niemand herkend, maar eigenlijk ook geen idee of er hier in de buurt iemand woont. En als ik herkend zou worden, zou ik het best leuk vinden als dat tegen mij gezegd wordt (en voor de goede orde: ik ben zelf te schijterig om dat te doen )
Hopsatee dan was jij er in ieder geval vanaf . Maar ik moet zeggen dat ik nu niks meer van haar zie hoor.
Hopsatee of wacht, wonen we misschien in dezelfde plaats? Gelderland, achterhoek?
[verwijderd] Nee, stad randje Utrecht naar Gelderland! Ook al poos niet gehoord!
Van dit forum heb ik dus wel eens afgesproken met @Manque en dat was inderdaad gezellig .
Op zp zat ik toen ik zwanger was van mijn dochter in een kletsgroepje van meiden die allemaal in april 2010 waren uitgerekend. Daar hebben we wel eens mee afgesproken en met 2 meiden heb ik nog regelmatig contact. Zij zijn overigens allebei niet meer actief op zp.
Verder heb ik nog nooit iemand herkend, maar in sommige situaties vraag ik me wel eens af: โZou zij op zp/avdk zitten?โ.
Torretjeee
Herkenbaar hoor. Ik zou mensen dan ook alleen herkennen als ik ze zie forummen, maar dan weet je nog niet wie het is natuurlijk. Maar dat zou ik dan wel durven vragen. Denk ik.
Ik heb nog nooit iemand herkent en ben volgens mij ook nog nooit herkend.
Als iemand me zou herkennen zou ik dat wel willen weten.
Waar wonen jullie dan allemaal? Hier Zaanstreek.
Tantetil Fryslan boppe!
(ik moet het natuurlijk wel goed schrijven. aka: niet op z'n Hollands)
Op zp wel, maar hier niet!
Ben wel benieuwd of er meer hier uit het noorden komen?
Tantetil Midden-Brabant!
Onderin Gelderland, op de grens met brabant