Ik heb (nog) niemand herkend, maar eigenlijk ook geen idee of er hier in de buurt iemand woont. En als ik herkend zou worden, zou ik het best leuk vinden als dat tegen mij gezegd wordt (en voor de goede orde: ik ben zelf te schijterig om dat te doen ๐Ÿ˜)

• [verwijderd]

Hopsatee dan was jij er in ieder geval vanaf ๐Ÿ˜‚. Maar ik moet zeggen dat ik nu niks meer van haar zie hoor.

• [verwijderd]

Hopsatee of wacht, wonen we misschien in dezelfde plaats? Gelderland, achterhoek?

Van dit forum heb ik dus wel eens afgesproken met @Manque en dat was inderdaad gezellig ๐Ÿ˜.

Op zp zat ik toen ik zwanger was van mijn dochter in een kletsgroepje van meiden die allemaal in april 2010 waren uitgerekend. Daar hebben we wel eens mee afgesproken en met 2 meiden heb ik nog regelmatig contact. Zij zijn overigens allebei niet meer actief op zp.

Verder heb ik nog nooit iemand herkend, maar in sommige situaties vraag ik me wel eens af: โ€œZou zij op zp/avdk zitten?โ€.

Torretjeee ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
    Herkenbaar hoor. Ik zou mensen dan ook alleen herkennen als ik ze zie forummen, maar dan weet je nog niet wie het is natuurlijk. Maar dat zou ik dan wel durven vragen. Denk ik.

Ik heb nog nooit iemand herkent en ben volgens mij ook nog nooit herkend.
      Als iemand me zou herkennen zou ik dat wel willen weten. ๐Ÿ˜

Diazz vandaag was ik in de wilde woeste speeltuinwereld. En ja hoor, daar scharrelde hopastee ook in het rond...
      Te pas en te onpas duikt ze op ๐Ÿ˜›

Tantetil Hier Noord-Oost Brabant. En ik ben al zo lang niet meer op het hoofdkantoor geweest! Misschien lopen we elkaar een keer tegen het lijf op een algemeen DJI-dagje ofzo ๐Ÿ™‚

Onderin Gelderland, op de grens met brabant

Nimue dan ben ik benieuwd of we vlak bij elkaar wonen