@[verwijderd] en ik hebben tegelijkertijd de gz opleiding gedaan. Zaten wel beide in een andere klas.
Verder niemand van het forum gespot nog 😊

Pimpelmeesje Ik in de ghetto. Haha nee valt meer hoor. Echt aangrenzend aan winkelcentrum Presikhaaf!

Edit: gezien we dus niet ver van elkaar wonen.. mocht ik je ergens mee kunnen helpen of iets voor je kunnen doen, dan roep maar! Van dozen inpakken, tot ff voor jullie koken of (je leren) wijn drinken 😊

Komt er hier ΓΌberhaupt iemand uit Limburg? πŸ™‚
      De kans dat ik iemand spot is klein of jullie moeten op vakantie komen in de heuvels

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
        • [verwijderd]

Torretjeee Haha ik vind dat altijd zo'n raar idee. Straks zitten onze kinderen bij elkaar op school ofzo

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Aries O grappig! Ik Zuid Noord-Holland. Heb zelf het idee dat er weinig leden in mijn omgeving wonen. Ben ze hier op avdk iig nog nooit tegen gekomen.

Ik heb overigens ook nog nooit iemand van zp of avdk irl gezien.

• [verwijderd]

Ja ik heb vele wel ontmoet...maar niet van dit forum...maar van ZP. 1 keer een ex gespot van mijn man. Twee keer van de zwangerschapsgym ( bij dochter en zoon)

En op ZP een paar uit mijn stad.

En natuurlijk de dames bij ontmoetingen. In 2007 en 2008 hebben we met de april 2007 moeders bijeenkomsten gehad.