Komt er hier ΓΌberhaupt iemand uit Limburg? πŸ™‚
De kans dat ik iemand spot is klein of jullie moeten op vakantie komen in de heuvels

• Dahlia hebben hierop gereageerd.
    • [verwijderd]

Torretjeee Haha ik vind dat altijd zo'n raar idee. Straks zitten onze kinderen bij elkaar op school ofzo

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Aries O grappig! Ik Zuid Noord-Holland. Heb zelf het idee dat er weinig leden in mijn omgeving wonen. Ben ze hier op avdk iig nog nooit tegen gekomen.

Ik heb overigens ook nog nooit iemand van zp of avdk irl gezien.

• [verwijderd]

Ja ik heb vele wel ontmoet...maar niet van dit forum...maar van ZP. 1 keer een ex gespot van mijn man. Twee keer van de zwangerschapsgym ( bij dochter en zoon)

En op ZP een paar uit mijn stad.

En natuurlijk de dames bij ontmoetingen. In 2007 en 2008 hebben we met de april 2007 moeders bijeenkomsten gehad.

Nog nooit iemand tegen gekomen, athans niet dat ik weet. Ja van ZP groepje mamas met in zelfde maand uitgerekend toen x afgesproken. Erge is ik weet de namen van forum niet eens meer dus ook niet of ze hier zitten πŸ˜‚πŸ™ˆ

Ik denk ook niet dat ik iemand zal tegenkomen, geloof niet dat er iemand in de buurt woont. Ik woon in flevoland, nog niet gehoord hier

Born2bme flevoland present πŸ‘‹
        Nooit iemand tegengekomen. Ben ook niet zo een fanatieke meeschrijver dus betwijfel of iemand mij zal herkennen. Al zal ik best opvallen met mijn kudde kleine kindjes en mijn hoofddoek met blauwe ogen πŸ˜‚

[verwijderd] mijn vriend heeft 15 jaar in de horeca gezeten dus ik met ondertussen ook redelijk expert in alles met alcohol, van coctails tot wijn tot speciaalbier.. doe alleen echt geen shotjes of pure sterke drank 😝