- Bijgewerkt
iMoeder Maar mijn eigen mening is op dat moment nog niet helemaal uitgekristalliseerd. Ik heb daar altijd even voor nodig, wat nadenken en herkauwen, dat moet ik even wegen, tegen andere meningen aanhouden (klankbord idee).
Dat heb ik ook vaak, hoor. Ik vind het ook best lastig om over sommige onderwerpen een mening te vormen. Dan ben ik het onderwerp nog van meerdere kanten aan het bekijken. Of ik heb input nodig om een mening verder uit te diepen. Zoals laatst tot 2x toe bij het onderwerp van de dialooggroep waar ik in zit. Dan heb ik inspiratie nodig omdat het onderwerp me helemaal niks doet en dan open ik er een topic over. Dat helpt me echt goed op weg. Dus ik snap je helemaal, wat betreft het nadenken, klankbord enz. Maar ik persoonlijk zou het heel fijn vinden om dát dan te lezen van jou. Dat je daar naar op zoek bent, zeg maar.
Want nu is het alsof je zegt: hier heb je 2000 woorden, kijk maar wat je ermee doet. En ik vraag me dan af: zou ze vinden dat dit artikel haar mening over een bepaald onderwerp onderschrijft? Zou ze het goed geschreven artikel vinden, of juist niet? Want ik neem aan dat je hier niet gewoon alleen maar artikelen aan de man brengt. Daar hebben we RSS-feeds voor, toch?