• [verwijderd]

Hooyo-shimbir hier ook in mijn handen gehad, maar vond het weinig vernieuwend en verrassend.

• [verwijderd]

Vanmiddag naar de bieb geweest voor een lading dwarsliggers voor op vakantie. In totaal 8 boeken mee. Moet ik hopelijk 3 weken mee redden.

smax Ik lees bijna nooit romans, maar had het boek met twee dagen uit. Loopt dus heel anders af dan ik steeds dacht.
Mooi geschreven ook! Ik kon het boek eigenlijk niet wegleggen

22 dagen later
  • [verwijderd]

Ik sta al eeuwen oo de wachtlijst voor de eerste van de zeven zussen serie en nu lag dit boekje bij de boekenwinkel.
Superleuk!

Heeft iemand hier de serie al gelezen?

[verwijderd] mijn nichtje en tante. Staat hier op t lijstje.

Iemand anders nog wat leuks gelezen laatste tijd?

• [verwijderd]

[verwijderd] die staat nog op mijn twijfel-lijstje. Hoor er veel positieve verhalen over, maar eigenlijk is het niet helemaal mijn genre dus ik weet het nog niet..

Ik ben momenteel druk bezig met de bookstagram-challenge dus tussendoor een paar luchtige rereads. Heb deze week wel Stepsister (Jennifer Donnelly) gekocht en A curse so dark and lonely (Brigid kemmerer) kan ik morgen ophalen bij de bieb.

[verwijderd] ik heb ze gelezen en ik vind het heerlijke boeken. Twee verhalen door elkaar, maar het heeft wel met elkaar te maken. Ik zeg 👍đŸģ

• [verwijderd]

Ik lees Hoe gaan we dit uitleggen van Jelmer Mommers, van De Correspondent.

Een aanrader voor iedereen die niet heel veel verstand heeft van klimaatverandering maar er wel over wil leren. Leest makkelijk weg.

• fafa hebben hierop gereageerd.

Het Rosie project. Fantastisch geschreven, met veel humor en herkenbare situaties. Deel 2 - het Rosie effect - begin ik vanavond aan.

• [verwijderd]

Angel1980 Vond ik inderdaad ook erg leuk om te lezen.

• [verwijderd]

Angel1980 super leuk geschreven. Hylarisch ook die tijdsplanning en taken die hij benoemt te moeten verplaatsen om ergens ruimte voor te maken.
        Ik ben net bij de ontmoeting van Rosie. Ben benieuwd hoe het afloopt.
        Ik ben nog niet zover, maar het lijkt dat hij niet weet dat hij autistisch is toch?

[verwijderd] opvallend is dat ze vooral de symptomen benoemen, zonder constant de diagnose autisme op te schrijven. En hij is volgens mij officieel nooit getest, maar hij weet wel dat hij ASS heeft.