• [verwijderd]

Ik sta al eeuwen oo de wachtlijst voor de eerste van de zeven zussen serie en nu lag dit boekje bij de boekenwinkel.
Superleuk!

Heeft iemand hier de serie al gelezen?

[verwijderd] mijn nichtje en tante. Staat hier op t lijstje.

Iemand anders nog wat leuks gelezen laatste tijd?

• [verwijderd]

[verwijderd] die staat nog op mijn twijfel-lijstje. Hoor er veel positieve verhalen over, maar eigenlijk is het niet helemaal mijn genre dus ik weet het nog niet..

Ik ben momenteel druk bezig met de bookstagram-challenge dus tussendoor een paar luchtige rereads. Heb deze week wel Stepsister (Jennifer Donnelly) gekocht en A curse so dark and lonely (Brigid kemmerer) kan ik morgen ophalen bij de bieb.

[verwijderd] ik heb ze gelezen en ik vind het heerlijke boeken. Twee verhalen door elkaar, maar het heeft wel met elkaar te maken. Ik zeg πŸ‘πŸ»

• [verwijderd]

Ik lees Hoe gaan we dit uitleggen van Jelmer Mommers, van De Correspondent.

Een aanrader voor iedereen die niet heel veel verstand heeft van klimaatverandering maar er wel over wil leren. Leest makkelijk weg.

• fafa hebben hierop gereageerd.

Het Rosie project. Fantastisch geschreven, met veel humor en herkenbare situaties. Deel 2 - het Rosie effect - begin ik vanavond aan.

• [verwijderd]

Angel1980 Vond ik inderdaad ook erg leuk om te lezen.

• [verwijderd]

Angel1980 super leuk geschreven. Hylarisch ook die tijdsplanning en taken die hij benoemt te moeten verplaatsen om ergens ruimte voor te maken.
        Ik ben net bij de ontmoeting van Rosie. Ben benieuwd hoe het afloopt.
        Ik ben nog niet zover, maar het lijkt dat hij niet weet dat hij autistisch is toch?

[verwijderd] opvallend is dat ze vooral de symptomen benoemen, zonder constant de diagnose autisme op te schrijven. En hij is volgens mij officieel nooit getest, maar hij weet wel dat hij ASS heeft.

• [verwijderd]

Angel1980 je hebt wel meer
            boeken in beetje dezelfde stijl, zoals de onvergetelijke zoektocht van Millie bird, de 100-jarige man die uit het raam sprong en de geniale avonturen van het zonderlinge bommenmeisje.

Het zijn allemaal boeken waar ik blij van word 😊.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Angel1980 ik kon gisteren niet op de titel komen maar zag deze net weer in de bibliotheek. Deze moet dan echt bovenaan je lijstje als je het rosie project leuk vindt. Ook echt een heerlijk absurd, hilarisch en ook verdrietig boek.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb net deze gelezen, van Hanna Bervoets. Met het schaamrood op mijn kaken moet ik toegeven dat ik haar eigenlijk alleen maar kende van WIDM. Ik zag haar echter vorige week bij zomergasten en vond haar een leuke en interessante vrouw, dus ik was wel benieuwd naar haar boeken. Ik vond het echt een goed boek. In de eerste helft lees je steeds dingen die vragen oproepen over wat er gebeurd is en waar het heen gaat. Later in het boek zag ik bepaalde dingen wel aankomen, al gebeurden er op het eind toch nog wat dingen die ik echt niet aan had zien komen. Ik ga zeker meer van haar lezen.

[verwijderd] Al haar boeken zijn aanradersπŸ‘πŸΌ De personages hebben vaak wel iets teveel dezelfde stem vind ik (in Zomergasten geeft ze daar een verklaring voor!) en soms is het ineens zo dramatisch, maar de stijl is zo fijn en de onderwerpen altijd interessant. Alleen haar nieuwste boek heb ik nog niet gelezen.