• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Angel1980 ik kon gisteren niet op de titel komen maar zag deze net weer in de bibliotheek. Deze moet dan echt bovenaan je lijstje als je het rosie project leuk vindt. Ook echt een heerlijk absurd, hilarisch en ook verdrietig boek.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik heb net deze gelezen, van Hanna Bervoets. Met het schaamrood op mijn kaken moet ik toegeven dat ik haar eigenlijk alleen maar kende van WIDM. Ik zag haar echter vorige week bij zomergasten en vond haar een leuke en interessante vrouw, dus ik was wel benieuwd naar haar boeken. Ik vond het echt een goed boek. In de eerste helft lees je steeds dingen die vragen oproepen over wat er gebeurd is en waar het heen gaat. Later in het boek zag ik bepaalde dingen wel aankomen, al gebeurden er op het eind toch nog wat dingen die ik echt niet aan had zien komen. Ik ga zeker meer van haar lezen.

[verwijderd] Al haar boeken zijn aanraders👍🏼 De personages hebben vaak wel iets teveel dezelfde stem vind ik (in Zomergasten geeft ze daar een verklaring voor!) en soms is het ineens zo dramatisch, maar de stijl is zo fijn en de onderwerpen altijd interessant. Alleen haar nieuwste boek heb ik nog niet gelezen.

• [verwijderd]

Vulpen in Zomergasten geeft ze daar een verklaring voor!

Kan je een hint geven? Ik ben het kwijt en hoe leuk en interessant ik haar ook vond, ik heb geen zin om de hele drie uur nògmaals te gaan kijken!

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] Ik ook niet, dus met het risico dat ik haar verkeerd parafraseer: ze zegt iets over dat ze zich in elk van haar personage herkent, dat ze allemaal een aspect van haarzelf bevatten.

• [verwijderd]

[verwijderd] onlangs een interview met haar gelezen. Ik heb dit boek nu bij onze bibliotheek gereserveerd. Ik ben benieuwd.

M.j. arlidge boeken zijn een succes. Goede thrillers. Ga er meer van lezen

[verwijderd]

Die ben ik nu ook aan het lezen. Fijn voor iedereen die net als ik af een toe compleet klimaatpessimestisch is - en de neiging heeft om in in een hoekje in foetus-houding te liggen huilen -.
            Geeft hoop dat we er met zn allen nog wat van kunnen maken.

[verwijderd]

De 100-jarige man heb ik ook gelezen en vond ik geweldig. Deed me ook een beetje denken aan the curious incident with the dog in the nighttime

Ik ga de boeken die jij noemt in je post ook eens lezen. 👍

En ik ben The great Gatsby aan het lezen. Naar aanleiding van een bruiloft van iemand die ik ken die in "Great Gatsby" stijl gehouden gaat worden. 😄
            Als ik hem uit heb ga ik de film met Leonardo kijken. Die had ik ook nog nooit gezien.

Hooyo-shimbir
            Pas ook een boek van gelezen voor het eerst. Tweede ligt al klaar!

Van de week onder andere Een zachte hand van Leïla Slimani gelezen. Bijzonder boek.

Ook las ik van de week Weet ik veel. Ervaring in pleegzorg. Boeiend om te lezen. In een avondje had ik het uit.
            Lees graag dit soort boeken waarin iets uit het leven van mensen wordt beschreven. Net zoals Moeder van glas, Leef, Zwemmen of verdrinken, Ik kan er nét niet bij.
            O ja, en Emma wil leven. Zeer aangrijpend.

• [verwijderd]

Vast al gezegd maar De Zeven Zussen van Lucinda Riley. Lees ze in het Engels. Heerlijk!

• [verwijderd]

Ik ben bezig met A curse so dark and lonely, leest lekker weg. Sfeertje van hof van doorns en rozen.

• [verwijderd]

Angel1980 Ik ben nu met boek 2 bezig. Vind die iets minder leuk.

[verwijderd] ik heb 'm inmiddels uit en ook ik vond het boek ook iets minder. Nog steeds goed geschreven, maar ik miste vooral de humor.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Ik sta al een week of 7 op de wachtlijst van de bieb voor dit boek.
                  Bizar hoeveel mensen er ook nog voor mij zijn.

smax ik heb de tweede en derde nu klaar liggen! Gelijk zin om erin te beginnen.