• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben nu Grip van Rick Pastoor aan het lezen. Een boek over zijn manier van werken waarmee je grip op je werk krijgt.

Ik dacht dat het een boek met veel open deuren zou zijn, maar dat valt mee. Ik heb er tot nu toe al een aantal goede tips uitgehaald. 👍

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb hier een oude versie van. Staat al jaren op de wc om er zo nu en dan doorheen te bladeren.

Ik heb vanmiddag bij het afscheid van een client dit boek gekregen. Had ze helemaal niet hoeven doen, maar ben er wel heel blij mee.

Ik heb dit boek uitgelezen. Ik vond het erg interessant: een detectieve die zich in China afspeelde. Geschreven door een Chinese, waardoor er heel veel informatie over het gewone leven in China in stond. Zo totaal anders dan in Nederland.

Gisteravond in dit boek begonnen. Heb nu al zin er verder in te lezen...

• smax hebben hierop gereageerd.
      • [verwijderd]

Hooyo-shimbir hier ook in mijn handen gehad, maar vond het weinig vernieuwend en verrassend.

• [verwijderd]

Vanmiddag naar de bieb geweest voor een lading dwarsliggers voor op vakantie. In totaal 8 boeken mee. Moet ik hopelijk 3 weken mee redden.

smax Ik lees bijna nooit romans, maar had het boek met twee dagen uit. Loopt dus heel anders af dan ik steeds dacht.
      Mooi geschreven ook! Ik kon het boek eigenlijk niet wegleggen

22 dagen later
      • [verwijderd]

Ik sta al eeuwen oo de wachtlijst voor de eerste van de zeven zussen serie en nu lag dit boekje bij de boekenwinkel.
      Superleuk!

Heeft iemand hier de serie al gelezen?

[verwijderd] mijn nichtje en tante. Staat hier op t lijstje.

Iemand anders nog wat leuks gelezen laatste tijd?

• [verwijderd]

[verwijderd] die staat nog op mijn twijfel-lijstje. Hoor er veel positieve verhalen over, maar eigenlijk is het niet helemaal mijn genre dus ik weet het nog niet..

Ik ben momenteel druk bezig met de bookstagram-challenge dus tussendoor een paar luchtige rereads. Heb deze week wel Stepsister (Jennifer Donnelly) gekocht en A curse so dark and lonely (Brigid kemmerer) kan ik morgen ophalen bij de bieb.

[verwijderd] ik heb ze gelezen en ik vind het heerlijke boeken. Twee verhalen door elkaar, maar het heeft wel met elkaar te maken. Ik zeg 👍đŸģ