Het grote 'Zwexit' topic
[verwijderd]
Betsy Sinds je je Wii aan me hebt gesleten ben je in elk geval mininaal 5 kilo lichter...
Ik ben een beetje jaloers op @[verwijderd] om de humor van haar man
Oh hoort eigenlijk in het biecht-topic hè
uiteraard was het een grapje. Ik stoorde me ook niet aan het beheer, niet aan het verwijderen van berichten, want wat dat betreft maakt me dat helemaal niks uit.
Ik ben hier alleen maar omdat hier de leukste mensen zitten, want de groep "bekenden" zijn allemaal hierheen overgegaan.
En wat ze op ZP doen, moeten ze lekker zelf weten.
Biny Rechts bovenin beeld als je een computer gebruikt staat een belletje naast je avatar en gebruikersnaam, daar komt een cijfertje te staan. Op je telefoon tik je links boven in beeld op het pijltje tot er op de plek van het pijltje 3 streepjes staan. Als je notificaties hebt staat er een rondje bij die streepjes, als je erop tikt dan klapt er links een menu uit waar je op nofiticaties kunt tikken.
- Bijgewerkt
Weet niet waar ik het kwijt kan dus dan maar hier. Ik vind het tijdelijke topic, kerstdagen in dit geval, heel fijn. Dan heb je niet alles in de lounge, oeps koffiecorner of ergens anders. Maar mag je daar dan ook over kind gerelativeerde dingen praten? Zoals hoe om te gaan met de kerstman als je niet aan cadeaus doet? Anders heb je dat weer verspreidt staan. Dat stoorde mij wel bij zp
En mijn zwexit actie... ik heb afstand genomen van mijn oude avatar! wie nu nog wil weten wie ik ben die vraagt het maar
Jeetje ik zie dat ik veel typ en zin fouten heb. Sorry daarvoor, typ weer eens te snel zonder te controleren