• [verwijderd]

Betsy Sinds je je Wii aan me hebt gesleten ben je in elk geval mininaal 5 kilo lichter...

Betsy Nou inderdaad, mooi is dat! Zit ik de hele dag te doen alsof ik hard werk en dan word ik ook nog belachelijk gemaakt!

Ik ben een beetje jaloers op @[verwijderd] om de humor van haar man 🤣

Oh hoort eigenlijk in het biecht-topic hè

LucP
hij blijft hier ook elke keer naar beneden schieten... neem aan dat het tussen 7.00/8.00 niet gigantisch druk is?

heb het overigens elke keer als
jk er ben, maakt niet uit welke tijd

• LucP hebben hierop gereageerd.
  • LucP vindt dit leuk

Soturi

uiteraard was het een grapje. Ik stoorde me ook niet aan het beheer, niet aan het verwijderen van berichten, want wat dat betreft maakt me dat helemaal niks uit.

Ik ben hier alleen maar omdat hier de leukste mensen zitten, want de groep "bekenden" zijn allemaal hierheen overgegaan.

En wat ze op ZP doen, moeten ze lekker zelf weten.

Biny En helpt rustiger scrollen en/of de snelscroller gebruiken niet?

LucP

nee, niet voor zover ik heb gemerkt.

weet ook niet precies waar het aan ligt...

en gelijk nog even een vraagje je notificaties, moet je die elke keer zelf checken? Of zou je ergens iets in beeld moeten zien? Zoals bijv het cijfertje op zp?

Biny Rechts bovenin beeld als je een computer gebruikt staat een belletje naast je avatar en gebruikersnaam, daar komt een cijfertje te staan. Op je telefoon tik je links boven in beeld op het pijltje tot er op de plek van het pijltje 3 streepjes staan. Als je notificaties hebt staat er een rondje bij die streepjes, als je erop tikt dan klapt er links een menu uit waar je op nofiticaties kunt tikken.

• Biny hebben hierop gereageerd.

Weet niet waar ik het kwijt kan dus dan maar hier. Ik vind het tijdelijke topic, kerstdagen in dit geval, heel fijn. Dan heb je niet alles in de lounge, oeps koffiecorner 🤦‍♀️of ergens anders. Maar mag je daar dan ook over kind gerelativeerde dingen praten? Zoals hoe om te gaan met de kerstman als je niet aan cadeaus doet? Anders heb je dat weer verspreidt staan. Dat stoorde mij wel bij zp 🙈

Dahlia Ja natuurlijk mag je ook over kindgerelateerde dingen praten! Kijk zelf even waar je je topic beter vindt passen, bij kinderen of bij feestdagen. Soms past iets op meerdere plekken en dat is prima.

• Dahlia hebben hierop gereageerd.

En mijn zwexit actie... ik heb afstand genomen van mijn oude avatar! 😁 wie nu nog wil weten wie ik ben die vraagt het maar 😛

Sevenof9

Thnx, dan reageer ik bij feestdagen omdat het daarmee te maken heeft. Als er veel topics worden over gemaakt en die staan overal en nergens weet ik niet meer waar te zoeken. Daarom vind ik het een fijn dat er een plek voor is.

Jeetje ik zie dat ik veel typ en zin fouten heb. Sorry daarvoor, typ weer eens te snel zonder te controleren 😆

Dahlia Schandalig, hoe durf je! Dat mag hier niet hoor, zet voortaan even de spellingscontrole aan voordat je iets plaatst. Bedankt alvast.

Sevenof9

ik zit nooit op de laptop 😬

kan dat op mobiel niet aangepast worden?🤭
                  beetje vervelend dat ik elke keer zelf moet gaan kijken of ik notificaties heb🤭

overigens heb ik nog steeds geen notificaties van jouw bericht... ze lopen heeeeel erg achter.
                  ben ik de enige die dat heeft?