Okee ik ga vanmiddag zp opzeggen. Ben er klaar mee... ze kunnen ook al amper reageren op mijn verhaal in mijn topic ‘topic verwijderd’. Ja na nogmals erom vragen komt reactie, maar zo nietszeggend.

Sorry dat ik deze omhoog trap. Maar hebben jullie gezien dat beheer alle "account opzeggen" topics gaat verwijderen?

Ze hebben echt geen idee hoe ze een forum moeten beheren geloof ik

1981mama ik snap dat opzich wel, waarom zouden die allemaal moeten blijven staan dan? Mensen kunnen ook via pb opzeggen dus het is nergens voor nodig dat het daar zo vol staat met die vragen volgens mij.

Ja ik ook. Tis eigenlijk ook niet de bedoeling om op die manier op te zeggen.

In principe verwijder je alleen dingen op een forum die niet door de beugel kunnen. En dan zelfs laat je het liefst nog wel de post van diegene staan maar dan met een modbreak er in. De rest gooi je op slot als het nvt is en dan zakt het vanzelf naar beneden.

Wel zo fijn als iemand ook nog terug kan vinden dat er dus veel weg zijn ipv zich alleen afvragen waar iedereen is gebleven.

1981mama pff man man man. Weer een bevestiging dat het goed is dat ik er weg ben. Hun manier van beheren staat me zo tegen!

• [verwijderd]

Lisa280887 ik zou me er echt niet te druk om maken.. zonde van je tijd.

[verwijderd] doe ik ook zeker niet! Gaf er alleen maar mee aan dat ik blij ben daar weg te zijn🙈😁

• [verwijderd]

Ik kijk er eigenlijk niet eens meer.
        Ha ha.

Ik heb Mn account ook opgezegd. Keek er helemaal niet meer.

• [verwijderd]

Ik heb gewoon al een week zp niet geopend bedenk ik mij nu. Mis het totaal niet.

Zwaait, ik ben er ook hoor. Had even wat tijd nodig maar heb inmiddels gezien hoe leuk het hier gaat en hopelijk kan dat ondanks mijn komst zo blijven. Zullen we bij deze afspreken wat ik ook post als je het niet leuk vindt mij een pb’tje doet en noooit meer het woord Duplo trein in de mond nemen? Ik heb die fout ooit gemaakt en dat spijt me. Maar ik heb inmiddels andere dingen aan mijn hoofd en zou het fijn vinden om hier gewoon mijn ei kwijt te kunnen.

Lief trouwens alllemaal voor de invites via zp! Dank!

Als je nog niet weet wie ik ben, op zp ben ik berucht onder de naam LoeForceOne

Zwaait, ik ben er ook hoor. Had even wat tijd nodig maar heb inmiddels gezien hoe leuk het hier gaat en hopelijk kan dat ondanks mijn komst zo blijven. Zullen we bij deze afspreken wat ik ook post als je het niet leuk vindt mij een pb’tje doet en noooit meer het woord Duplo trein in de mond nemen? Ik heb die fout ooit gemaakt en dat spijt me. Maar ik heb inmiddels andere dingen aan mijn hoofd en zou het fijn vinden om hier gewoon mijn ei kwijt te kunnen.

Lief trouwens alllemaal voor de invites via zp! Dank!

Als je nog niet weet wie ik ben, op zp ben ik berucht onder de naam LoeForceOne

WestCoast leuk dat je er bent! 😊 hoe is het inmiddels met je?

• [verwijderd]

WestCoast Wat mij betreft een schone lei hier 🙂

Idd hoe gaat het met je? Hopelijk kan je hier je ei kwijt!

• [verwijderd]

@WestCoast Tof dat je er bent je hoort er gewoon bij! En goede post, ben het met je eens. 🙂

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@WestCoast! Fijn dat je er bent!

('Girls go wild on the west coast, come on baby let's go, yeah that's what she said' sorry, door jou dat liedje in mijn hoofd nu 😛 )