- Bijgewerkt
sleutelbloem zouden we eigenlijk met zijn allen tegelijkertijd "alles voor de kids" moeten schrijven in een berichtje. Dán krijgt beheer het druk
Ik ga er even vanuit dat dit vooral als grapje bedoeld is, in dat geval kun je de hieronder geschreven tekst negeren namelijk.
Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat we er wel voor waken dat we dit forum niet teveel meer gaan 'promoten' op ZP. In ieder geval niet op deze manier. Want als iemand jou benadert op ZP hoe dit forum ook alweer heette, is de situatie heel anders natuurlijk.
Wat ik hiermee vooral wil zeggen is dat ondanks dat dit forum voor veel een vervanging is voor ZP, ik het wel belangrijk vind dat ZP en AVDK naast elkaar moeten kunnen bestaan.
Dat er over ZP en het beleid daar geklaagd wordt hier vind ik volledig logisch en dat moet ook gewoon kunnen. Maar ik denk niet dat we er goed aan doen om dit forum weer onder hun neus te schuiven. De leden die hier nog niet zijn maar wel willen komen in de toekomst, komen toch wel.
Ik denk ook niet dat de dingen die we nu proberen aan te geven daar hierdoor serieuzer genomen gaan worden. In tegendeel juist. Dan gaat het alleen nog maar meer als rellen gezien worden, terwijl we de punten die we daar nog benoemen wel graag als serieus genomen zien toch?