2littlemonkeys daar zit ook wel een beetje mijn pijnpunt. Vanaf mijn eerste zwangerschap zit ik bij ZP, nu 12 jaar geleden. Jaren heel actief geschreven, soms ook wel minder, maar altijd teruggekeerd, het voelde altijd goed en vertrouwd. Maar wat er nu gaande is, is echt bizar en het voelt echt alsof ik een deel verloren ben wat ik daar heb opgebouwd. Klinkt misschien dramatisch, dat is het zeker niet, maar leuk is anders. De andere kant is nu wel dat ik me nu meer dan ooit verbonden voel met deze 'nieuwe' club vrouwen! Dus om de woorden van onze Cruijff in de mond te nemen, elk nadeel heb zijn voordeel
Het grote 'Zwexit' topic
Ik dacht na een dag even bij te lezen hier maar dat is zowat een dagtaak met al die berichten.. kolere
Jemig zeg! Ik kan niet eens even naar de sportschool!! Ik mis weer de helft
[verwijderd]
@Angel1980 ik snap wat je bedoelt. Ik zat er vanaf mijn 27e...nog voordat ik wist dat ik zwanger was. Onze dochter is nu 11 jaar en 8 maanden. Vroeger toen Lotte er echt nog zat was het net als hier. Maar op een gegeven moment werd het zo groot en moesten er ook ads komen om het te bekostigen. Later is het denk ik zelfs echt een goed lopend verdienmodel geworden.
Uiteindelijk is het gewoon verkocht. Lotte zit er echt niet meer. Geloof ik gewoon niet.
Ik heb vorig jaar een verzoek gedaan om eventueel mijn account op te zeggen. Maar toch niet gedaan. Nu laat ik het gewoon staan tot ik echt de stap durf te nemen om mijn account op te zeggen. Maar dit is nu mijn nieuwe forum. En hier ga ik de komende jaren lekker nog zitten. Hoop tot de eerste kleinkinderen geboren worden. Dan ga ik hier vragen om een speciaal "oma" plekje. Ha ha.
Angel1980 precies zo voelt het voor mij ook
[verwijderd] wat fijn dat je het herkent! En we zitten hier echt praktisch even lang, mijn dochter is nu 11 en 10 maanden En ik dat je gelijk hebt, het is commercieel geworden en zeker winstgevend. Ontzettend jammer, maar nu hebben we dit en daar ben ik ongelooflijk blij mee.
En.. ik ga ook voor het 'oma' plekje! @[verwijderd], dat is te regelen, toch?
Angel1980
vraag alvast even @[verwijderd] een oma afdeling aan op de site
[verwijderd] Ik krijg 5 minuten van je!Ik moet dit goed overwegen, haha.
Theezeefje goed plan
[verwijderd]
Diazz Die zijn al lang om
[verwijderd]
Weet iemand of NinaSanders ook over komt??
Angel1980
hebben we nu mot met O op zp? Ik bedoelde het grappig omdat haar berichten waren verwijderd..
[verwijderd] mis je haar dan?
Pimpelmeesje Ja dat vraag ik me ook eigenlijk af, ik ben benieuwd
JaGeThGeEd ik vond haar altijd heel leuk!
[verwijderd]
Ik heb echt zoveel gemist merk ik wel weer haha. @Snoopy1979 waarom was je nou verbannen?
Ze zeggen dat je kan rekenen dat 3% van je bezoekers klikt op een advertentie en dat dit gemiddeld 20 cent oplevert.
Nu zijn er zo een 1500 mensen online, zou 9 euro zijn. Weet niet hoeveel bezoekers ze op een dag hebben, misschien gemiddeld 700 per uur, dan zou je op 100 euro per dag komen.
Maar goed dit zijn gemiddelde.voor de huis tuin en keuken website denk ik, denk toch dat zp wel.meer verdient