Angel1980 Ja echt buiten gewacht. Wij hebben ook geen ingang aan de achterkant ( we wonen aan het water ) dus kon ook niet achterom, heb echt 10 min geroepen 🀣

Sevenof9 Ja logisch natuurlijk! Ik na de bevalling van mijn tweede: ik heb toch wat minder vragen over baby's dan bij de eerste en dacht toen eens kijken wat er nog meer te doen is op dit forum :p

2littlemonkeys daar zit ook wel een beetje mijn pijnpunt. Vanaf mijn eerste zwangerschap zit ik bij ZP, nu 12 jaar geleden. Jaren heel actief geschreven, soms ook wel minder, maar altijd teruggekeerd, het voelde altijd goed en vertrouwd. Maar wat er nu gaande is, is echt bizar en het voelt echt alsof ik een deel verloren ben wat ik daar heb opgebouwd. Klinkt misschien dramatisch, dat is het zeker niet, maar leuk is anders. De andere kant is nu wel dat ik me nu meer dan ooit verbonden voel met deze 'nieuwe' club vrouwen! Dus om de woorden van onze Cruijff in de mond te nemen, elk nadeel heb zijn voordeel ❀

Ik dacht na een dag even bij te lezen hier maar dat is zowat een dagtaak met al die berichten.. kolere πŸ˜‚

• [verwijderd]

Cactusje Hahah ik had precies hetzelfde.
        maar ik overweeg nu nog meer om op te zeggen.
        kan alleen @Diazz nog niet zover krijgen πŸ˜‚πŸ˜‚

• [verwijderd]

@Angel1980 ik snap wat je bedoelt. Ik zat er vanaf mijn 27e...nog voordat ik wist dat ik zwanger was. Onze dochter is nu 11 jaar en 8 maanden. Vroeger toen Lotte er echt nog zat was het net als hier. Maar op een gegeven moment werd het zo groot en moesten er ook ads komen om het te bekostigen. Later is het denk ik zelfs echt een goed lopend verdienmodel geworden.
          Uiteindelijk is het gewoon verkocht. Lotte zit er echt niet meer. Geloof ik gewoon niet.
          Ik heb vorig jaar een verzoek gedaan om eventueel mijn account op te zeggen. Maar toch niet gedaan. Nu laat ik het gewoon staan tot ik echt de stap durf te nemen om mijn account op te zeggen. Maar dit is nu mijn nieuwe forum. En hier ga ik de komende jaren lekker nog zitten. Hoop tot de eerste kleinkinderen geboren worden. Dan ga ik hier vragen om een speciaal "oma" plekje. Ha ha.

[verwijderd] wat fijn dat je het herkent! En we zitten hier echt praktisch even lang, mijn dochter is nu 11 en 10 maanden πŸ˜‰ En ik dat je gelijk hebt, het is commercieel geworden en zeker winstgevend. Ontzettend jammer, maar nu hebben we dit en daar ben ik ongelooflijk blij mee.

En.. ik ga ook voor het 'oma' plekje! 😁 @[verwijderd], dat is te regelen, toch? 😊

• [verwijderd]

Diazz Die zijn al lang om πŸ˜‚

• [verwijderd]

Weet iemand of NinaSanders ook over komt??