• [verwijderd]

Honkeytonk maar hoe zit dat dan met vaste leden? Want toen ik nog blijvend ingelogd stond zag ik echt nooit reclames. Pas nu ik anoniem spiek zie ik hoe idioot veel het er zijn.

[verwijderd] als je de stats kijkt nu, zijn er 1300 bezoeker en 250 leden.. dus die leden doen er niet doe. Die zijn alleen om content te generen om duurdere advertenties te krijgen.

[verwijderd] Ik denk het niet, heb haar pb gestuurd want ik had wel vaker contact met haar in ons ovulatie inductie clubje, maar heb geen reactie gekregen terwijl ze wel online is geweest en reacties op het forum heeft geplaatst.

Honkeytonk totdat de leden echt niks meer posten en het forum doodbloedt. Dan blijven de bezoekers uiteindelijk ook weg toch?

JaGeThGeEd
        ik geloof het niet....nou, ja geen zin om te gaan uitleggen hoor πŸ˜‰
        @Angel1980 geen idee of ze verwijderd zijn,zal eens kijken.
        ..... mijn posts staan er nog,of beheer snapt Noord-Korea niet of ze vinden me lief πŸ˜‡

Honkeytonk 3% is het percentage van webwinkelklanten die converteren in betalende klanten. Banneradvertenties zijn echt wat minder effectief dan webwinkels. Sterker nog; de kans dat je een vliegtuigcrash overleeft is groter dan dat je op een banner-ad klikt:

https://www.businessinsider.com/its-more-likely-you-will-survive-a-plane-crash-or-win-the-lottery-than-click-a-banner-ad-2011-6

🀣🀣🀣🀣

Meiden ik hem mn laatste zegje gedaan in het nieuwe subforum topic. Die eindeloze discussie gaat nergens meer over. ZP is niet meer dat fijne plekje. Ze hebben het flink verziekt, bij een boel leden. Dat is duidelijk.
            zoveel dames die er een oordeel over denken te hebben maar zelf niks mee te maken hebben. Bahbah.

Angel1980

ik las net even in een topic op zp en echt 1 van de eerste dingen die ik lees van beheer is β€œik heb Het topic even opgeschoond dames”
            Dat vind ik zΓ³ bizar! De manier van optreden door beheer de laatste tijd is niet wat ik zoek op een forum. Daarom ben ik blij dat ik het berichtje van Syane kreeg om hier een kijkje te nemen πŸ˜„

• [verwijderd]

Oh dat gaat lekker op zpπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚een steuntopic voor beheer want ze zijn zo zielig, hoezo zielig😎😎 . Ging stuk om jullie reacties stom dat ik niet meer kon liken😑

LucP πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜±πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ oh echt haha , geweldige link πŸ˜πŸ˜‚πŸ˜‚ waarom doen ze dan zo moeilijk πŸ™ˆ πŸ€”πŸ˜…

• LucP hebben hierop gereageerd.
                • LucP vindt dit leuk

2littlemonkeys graag gedaan hoor
                  bizarvhe hoe het er aan toe gaat. Maar eigenlijk ben ik blij toe. Nu Ligt het tenminste open.

Honkeytonk Ze krijgen waarschijnlijk wel veel geld per klik omdat het een specifieke (en koop-gevoelige) doelgroep is. 't geld zal niet verkeerd zijn. De manier waarop je aan het geld komt is gewoon een beetje dom πŸ˜€

LucP alleen niet teveel verklappen wat ze fout doen, straks lezen ze mee πŸ˜„