[verwijderd] join the club. Vijf jaar lang lid en kon geen groetje van af.

Terwijl ze weet ik hoeveel geld hebben verdiend met jouw clicks en tijd dat je er rond hing. ๐Ÿ˜ค

• [verwijderd]

2littlemonkeys ik vind het eigenlijk best sneu voor de echte Lotte om te zien hoe haar werk ten onder gaat op deze manier..

Pilea Maar met een vpn omzeil je zo'n ban toch gewoon? Mocht iemand toch heel graag willen blijven lezen daar.

Ik vind het een heel vreemd gebeuren dat beheer zomaar een lid bant zonder uitleg en info over de duur. Meestal heb je een weekban, maandban of permaban ofzo. Maar helemaal geen info en het lid als actief laten staan... Raar! En ook weer zo onprofessioneel!

Ja precies. Zo'n handige Harry hoef je nou ook weer niet te zijn om gewoon als ge-bant lid het forum weer op te komen. Vaak genoeg gedaan.... (Niet op ZP hoor, daar heb ik me tot een paar dagen geleden altijd netjes gedragen).

• Pilea hebben hierop gereageerd.

Snoopy1979
      Ik โ€˜durfโ€™ ook nog niet hoor xD
      en ik vind het stiekem veel te leuk om af en toe nog even ergens een zuur plasje over te kunnen doen

2littlemonkeys Ik denk dat dat wel meevalt. Vooral de actieve leden uit de lounge zijn weg, maar bij de zwanger worden en zwanger zijn topics zijn volgens mij nog heel veel leden die nauwelijks in de lounge komen.

Snoopy1979 Ik kan hem ook nog niet zo makkelijk opzeggen zeg ik eerlijk. Ik voel me er absoluut niet meer thuis maar toch voelt het raar. Lid zijn vanaf het eerste moment dat het forum online kwam en dan nu op deze manier er uit gaan. Ik vind dat best jammer en zonde. Maar ik merk wel dat ik ( behalve vanavond dan ) niet echt de behoefte meer heb om daar te kijken, ik geef mijzelf een maand, als ik merk dat ik hier meer inlog dan op ZP dan verwijder ik mijn account.

[verwijderd] Daarom geloof ik nog steeds niet dat Lotte dit doet. Ik blijf er nog steeds bij dat Lotte en Jan allang gevlogen zijn, een hele lange tijd geleden al.

• [verwijderd]

debaky nee ik ook niet, daarom vind ik het wel rot voor de echte Lotte (en Jan). De keuze om het over te dragen heeft flinke consequenties..

debaky he shit ๐Ÿ˜‚ En dan nog 10 minuten buiten gewacht? Balen! Hopelijk niet in de regen?Gelukkig ben je er weer en inderdaad maar rustig alles terug lezen ๐Ÿ˜‰

1981mama Dit is allemaal leesbaar voor de buitenwereld hรจ. M'n man kan zo alles meelezen zonder account. Hij vindt het niet boeiend maar van zp kunnen ze ook alles lezen

Daar heb ik geen probleem mee hoor. Dat het daar nu Noord Korea is geworden moeten ze zelf weten. Ik voel me volledig vrij om hier te roepen wat ik wil. ๐Ÿ˜„

iMoeder ik heb dat op een ander forum ook vaak gedaan ja. Daar werd regelmatig geband ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜… En dan hoppa! Meteen weer een nieuw accountje maken.

debaky Daarom geloof ik nog steeds niet dat Lotte dit doet. Ik blijf er nog steeds bij dat Lotte en Jan allang gevlogen zijn, een hele lange tijd geleden al.

Dat denk ik ook.

Ik ben vandaag ook flink gecensureerd vandaag. Erg vreemd ben behoorlijk wat posts kwijt op zp.

• [verwijderd]

Lovely83 herkenbaar ik heb 2 andere accounts gehad. Helaas inloggegevens kwijt maar dus ook al lid sinds 2010.

Ach natuurlijk is dit geen Lotte. Er werd steeds al zo vaag gereageerd als men ernaar vroeg. Hun namen stonden er ook nooit meer onder. Andere communicatie. Nou toen ging de boel los hier van de week en is de eigenaresse een vrouw die haar identiteit niet wil vrijegeven. Als de boel dan nog verder escaleert en er veel vaste leden vertrekken is "heel toevallig" Lotte er toch wel.
              Maak dat de kat wijs!

Ik heb het ergens al eens gevraagd (fb? nieuwe forum-forum?) maar kan het niet terug vinden, dus nog een keer: iemand enig idee hoeveel geld er gemoeid gaat met zo'n forum? Gewoon nieuwsgierigheid..

Sevenof9 Dit denk ik ook. De actieve leden die zijn ''blijven'' hangen na de zwangerschap, daar is een flinke hap uit. Maar degene die er komen omdat ze zwanger willen worden of zijn zullen toch wel komen. Je hebt ook nog eens een hele lading die ooit alleen daarom zich zal aanmelden en na de zwangerschap/kraamtijd helemaal niet meer terugkomen (of pas weer bij volgende zwangerschap) Toen ik op de site terecht kwam zat ik ook alleen maar in zwanger worden, toen zwangerschap, toen baby/dreumes peuter totdat ik weer zwanger werd en begon het van voor af aan ๐Ÿ˜‚