[verwijderd]
En dan allemaal tegelijk om 21:00 uur. Kunnen ze weer een paar uur offline daarna om de boel op te schonen
En dan allemaal tegelijk om 21:00 uur. Kunnen ze weer een paar uur offline daarna om de boel op te schonen
Ik denk er ook steeds meer aan om mijn account op te zeggen. Dit forum ziet er trouwens geweldig uit!
En daarna allemaal een nieuw account openen met de namen
Allesvoordekids
Allesvoordekids 1
Allesvoordekids 2
Etc...
[verwijderd] ik had al eerder mijn account opgezegd op zp, maar ik kwam regelmatig terug (zonder account) om te checken hoe het met o.a. Olifantje ging.
Dat werkte voor mij prima.
Hier nu alleen een account aangemaakt omdat ik het hier heel gezellig en vertrouwd vind
iMoeder Ik vond het ook echt mega saai geworden hoor. En dan bedoel ik niet dat ik spanning en sensatie (aka rellen) miste. Maar gewoon geen leuke onderwerpen meer en de leukere leden die weinig actief waren.
Dat vond ik ook. Veel reacties op topics waren ook te voorspellen waardoor ik vaak niet meer meedeed. De ZP cultuur was niet echt fijn meer; heel zwart-wit, veel veroordeling en aannames. Bepaalde topics opende je niet , of deed je gewoom niet aan mee want je wist de algemene mening al. Plus een Beheer die het allemaal niet zo uitmaakte, enkel kwam opdagen als het woordje Seks of Kut werd gebruikt want dat mag niet van Google.
Ik zit er nu nog wel vanwege het zwanger worden gedeelte. Ik hoop dat deze hier ook snel gaat groeien zodat ik ZP ook daar niet meer voor nodig heb, haha.
[verwijderd] daar zie ik dan eerlijk gezegd het nut niet van in.
Wat wil je daarmee bereiken? Weer een nieuwe rel?
domicela
Was niet serieus bedoeld hè
Een grapje
[verwijderd] ja dat zou ook kunnen maar dan kan ik niet meer reageren en dat zou ik wel jammer vinden omdat ik oprecht met hen mee leef.
[verwijderd] Het is ook eindelijk weer een beetje gezellig. Heb er ook gewoon echt weer zin in. Ik denk dat ik geen stille lezer meer zal zijn en dat was het laatste jaar wel het geval
ZP is weer in de lucht! Met gelijk een topic met een belangrijke mededeling van beheer.
Die ga ik nu lezen.
Klaver Super toch!
Ik kan inmiddels ZP weer op.
Lotte kan opeens praten.
ZPis weer open!
ah.. spuitelf zie ik
Zo zo alles mooi opgeschoond zoals ik al zei
Al mijn posts van vandaag gelijk verwijderd
Nou hΓ¨ hΓ¨, er is ruimte voor gesprek over een subtopic over donatie. Γn er is uitleg over de afwezigheid van Beheer de afgelopen tijd.
Was de staking dus niet voor niks!
Hmm, dus wel Lotte, maar de afgelopen maanden uit handen gegeven.
Hebben ze lekker gedaan dan! Ik zou echt niet blij zijn met zulke mensen.
Nou echt een prachtig bericht van beheer ! Winacties (lees reclame voor te winnen producten) op een facebookpagina daar zat ik net op te wachten. Om zieltjes te winnen ... itβs (echt) all about the money! Hoe doorzichtig
.
[verwijderd] Typen bedoel je...
[verwijderd] oh ik geloof dat ik nog een bericht gemist heb?