Soturi ZP is weer in de lucht! Met gelijk een topic met een belangrijke mededeling van beheer. Die ga ik nu lezen.
[verwijderd] Nou hΓ¨ hΓ¨, er is ruimte voor gesprek over een subtopic over donatie. Γn er is uitleg over de afwezigheid van Beheer de afgelopen tijd. Was de staking dus niet voor niks! π
[verwijderd] Hmm, dus wel Lotte, maar de afgelopen maanden uit handen gegeven. Hebben ze lekker gedaan dan! Ik zou echt niet blij zijn met zulke mensen.
[verwijderd] Nou echt een prachtig bericht van beheer π! Winacties (lees reclame voor te winnen producten) op een facebookpagina daar zat ik net op te wachten. Om zieltjes te winnen ... itβs (echt) all about the money! Hoe doorzichtig π.
[verwijderd] [verwijderd] https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/belangrijke-mededeling-van-beheer.686338/
Bailey07 Joehoeee! Tof dit! Weet niet wie ik ervoor mag en kan bedanken maar bijdeze. Ben benieuwd hoelang mijn reactie nog staat in het wat je niet hardop wilt zeggen topic...
Sevenof9 [verwijderd] ja ik ben er! Heb dezelfde avatar gehouden π als je mij bedoelde tenminste π
Musti Een bericht van Lotte zelf, zou dit echt nog DE Lotte zijn? Wat mij ook opvalt is dat Natasja en Bliss nog steeds als moderator in de ledenlijst staan. Maar al even niet actief geweest.
iMoeder Ik heb de 'belangrijke mededeling' ook gelezen. Beetje jammer dat er nu wel ineens een normale reactie kan komen. Denk dat voor mij de lol er op ZP wel een beetje vanaf is eigenlijk.
Soturi iMoeder Beetje jammer dat er nu wel ineens een normale reactie kan komen. Beter laat dan nooit lijkt me. Erg jammer dat dit gedoe er allemaal voor nodig was. Maar ik hoop wel dat het beheer nu wakker geschud is. Of het nu nog steeds Lotte is of niet.
[verwijderd] [verwijderd] had hem inmiddels gevonden ... ben geen die hard zp-er hoor en heb me gister wat ingelezen over het eea, maar lijkt me een simpele verklaring die ze al eerder hadden kunnen geven (of het nu echt of slechts een goed verhaal is). Is wel een beetje mosterd nu ...