[verwijderd] daar zie ik dan eerlijk gezegd het nut niet van in.
Wat wil je daarmee bereiken? Weer een nieuwe rel?

• [verwijderd]

domicela
    Was niet serieus bedoeld hΓ¨ πŸ˜‰
    Een grapje 😊

• [verwijderd]

[verwijderd] ja dat zou ook kunnen maar dan kan ik niet meer reageren en dat zou ik wel jammer vinden omdat ik oprecht met hen mee leef.

[verwijderd] Het is ook eindelijk weer een beetje gezellig. Heb er ook gewoon echt weer zin in. Ik denk dat ik geen stille lezer meer zal zijn en dat was het laatste jaar wel het geval

ZP is weer in de lucht! Met gelijk een topic met een belangrijke mededeling van beheer.
      Die ga ik nu lezen.

• [verwijderd]

Klaver Super toch!

Ik kan inmiddels ZP weer op.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

ZPis weer open!

ah.. spuitelf zie ik πŸ˜…

Al mijn posts van vandaag gelijk verwijderd πŸ™„

• [verwijderd]

Nou hè hè, er is ruimte voor gesprek over een subtopic over donatie. Èn er is uitleg over de afwezigheid van Beheer de afgelopen tijd.

Was de staking dus niet voor niks! πŸ˜„

• [verwijderd]

Hmm, dus wel Lotte, maar de afgelopen maanden uit handen gegeven.
        Hebben ze lekker gedaan dan! Ik zou echt niet blij zijn met zulke mensen.

• [verwijderd]

Nou echt een prachtig bericht van beheer πŸ™„! Winacties (lees reclame voor te winnen producten) op een facebookpagina daar zat ik net op te wachten. Om zieltjes te winnen ... it’s (echt) all about the money! Hoe doorzichtig πŸ˜‘.

Joehoeee! Tof dit! Weet niet wie ik ervoor mag en kan bedanken maar bijdeze.

Ben benieuwd hoelang mijn reactie nog staat in het wat je niet hardop wilt zeggen topic...

Een bericht van Lotte zelf, zou dit echt nog DE Lotte zijn?

Wat mij ook opvalt is dat Natasja en Bliss nog steeds als moderator in de ledenlijst staan. Maar al even niet actief geweest.