• [verwijderd]

Bloem Tsja, als je iedereen altijd als lid geregistreerd laat staan, ook de oude accounts, dan telt dat wel op natuurlijk

Ja, heb er ook nog twee inactieve bij staan... Zal niet de enige zijn 😉

• [verwijderd]

Er heerste aan een hele tijd onvrede en het heeft zich allemaal zo enorm opgestapeld totdat iets heel simpel als de vraag naar een extra subforum de bekende druppel was. Was idd niet nodig geweest maar ben blij dat het gebeurd is.

• [verwijderd]

domicela ja maar dan moeten ze álles verwijderen. Nu is alles weg wat niet in hun straatje past.

Ik probeer me er echt helemaal buiten die rellen te houden. Okee, ik ben dan wel een nieuw forum gestart met Luc, maar het was niet per se om ZP te dwarsbomen. Het begon als geintje, maar het werd al snel serieus. Ik ben oprecht van mening dat het op een forum gewoon anders kan dan dat we daar gezien hebben. Meer voor elkaar en de individuele ouders dan voor Google of de adverteerders. Er werd ook gemodereerd op inhoud ten behoeve van de verdiensten en dat wilde ik ook wel eens anders zien.

domicela Er was discussie uitgebroken naar aanleiding van het verzoek om een donor subforum, maar er was natuurlijk al langere tijd onvrede over het lakse en censurerende beleid van beheer. Ik heb het meeste van die discussie gemist. Ik ergerde me altijd groen en geel aan de 10.000 subfora dus nog een nieuw subforum vond ik zelf niet nodig.
      Uiteindelijk kwam er dus een stakingstopic. 24 uur niet op ZP pagina. (Ik denk geïnspireerd op de Tumblr staking?) Die staking was vanaf de nacht van vrijdag op zaterdag tot de nacht van zaterdag op zondag. Dat had ik dus ook gemist, dat die begon. Dus dat las ik zaterdag ochtend pas, toen die dus al was ingegaan. Ik ben solidair geweest dus vanaf toen heb ik ook niet meer gereageerd.Ook niet in dat topic zelf. Toen ik vanochtend ging bij lezen waren er ineens allemaal leden weg. Gelukkig kreeg ik PB met een uitnodiging voor dit forum.
      Daarna zijn mensen van dit forum verwijzing gaan posten op ZP. Alles werd met harde hand verwijderd. En vervolgens is de site offline gehaald rond 12:00 vanmiddag.

• [verwijderd]

Ik ben even benieuwd wie allemaal zijn (haar 😉) account op gaat zeggen bij ZP.
      Ik wil heel graag, maar ergens ben ik bang dat ik spijt ga krijgen? Of is dat heel dom 🙈😅

We kunnen een byebye ZP-moment afspreken? Mocht de site vanavond weer online zijn, dien ik om 21:00 mijn ontslag op ZP in 🙂

• [verwijderd]

[verwijderd]

Dat denk ik ook. Zelfs de kleinste vragen leken te moeilijk. Het duurde sowieso heel lang voordat je überhaupt antwoord kreeg, en het antwoord werd dan ook steeds korter en onpersoonlijker. Opmerkingen en ideeën werd al jaren(!) niets mee gedaan. De enige actie die er in jaren is gedaan is het weghalen van het win-forum en na jaren vragen en zeuren een nieuw forum (die na ruim een jaar nog steeds niet optimaal werkt.) Maar verder ook zoveel vragen en opmerkingen die werden genegeerd of afgedaan met "we zijn er mee bezig" of "we gaan het overleggen", om vervolgens een Nee te krijgen of gewoon geen reactie.
          En na jaren van dat gezeik denk ik ook dat dit de druppel was.

Ik was en ben er iig wel helemaal klaar mee.

Manque Ik probeer me er echt helemaal buiten die rellen te houden. Okee, ik ben dan wel een nieuw forum gestart met Luc, maar het was niet per se om ZP te dwarsbomen. Het begon als geintje, maar het werd al snel serieus. Ik ben oprecht van mening dat het op een forum gewoon anders kan dan dat we daar gezien hebben. Meer voor elkaar en de individuele ouders dan voor Google of de adverteerders. Er werd ook gemodereerd op inhoud ten behoeve van de verdiensten en dat wilde ik ook wel eens anders zien.

Precies. Ik vind het nu wel leuk hoor. Maar dat hele ge-rel hoeft van mij niet zo. Het is meer dat de visie een beetje teleurstellend was. Ik denk ook niet dat ZP nu ophoudt met bestaan of zo. Maar denk dat het hier gezelliger is. En ik ondersteun sowieso liever dingen waarbij ik achter de visie van de achterliggende club sta. Stemmen met je portommonee, of in dit geval, met je clicks en aandacht.

[verwijderd] Ik ben even benieuwd wie allemaal zijn (haar 😉) account op gaat zeggen bij ZP.
            Ik wil heel graag, maar ergens ben ik bang dat ik spijt ga krijgen? Of is dat heel dom 🙈😅

Ik blijf er nog wel een tijdje lurken denk ik, mezelf kennende. Maar hier meer schrijven.

• [verwijderd]

[verwijderd] zoals eerder gezegd wil ik dat wel omdat ik twee fora niet bij kan houden, maar ik volg wel een aantal topics en leef bijvoorbeeld ook erg mee met Olifantje en haar dochtertje dus voor hen zou ik daar nog wel af en toe willen meelezen en reageren.

[verwijderd] En na jaren van dat gezeik denk ik ook dat dit de druppel was.

Ik was en ben er iig wel helemaal klaar mee

Ik vond het ook echt mega saai geworden hoor. En dan bedoel ik niet dat ik spanning en sensatie (aka rellen) miste. Maar gewoon geen leuke onderwerpen meer en de leukere leden die weinig actief waren.

• [verwijderd]

[verwijderd] Ik ben even benieuwd wie allemaal zijn (haar 😉) account op gaat zeggen bij ZP.
                Ik wil heel graag, maar ergens ben ik bang dat ik spijt ga krijgen? Of is dat heel dom 🙈

Ik geef eerlijk toe dat ik het doodeng vind, heb mijn account al (onveranderd) 11 jaar maar het idee om het gewoon maar te doen staat me steeds meer en meer aan. Dus heel zeer waarschijnlijk ga ik het wel doen.

• [verwijderd]

Manque

En dan allemaal tegelijk om 21:00 uur. Kunnen ze weer een paar uur offline daarna om de boel op te schonen🤣

Ik denk er ook steeds meer aan om mijn account op te zeggen. Dit forum ziet er trouwens geweldig uit!

• [verwijderd]

En daarna allemaal een nieuw account openen met de namen
                Allesvoordekids
                Allesvoordekids 1
                Allesvoordekids 2
                Etc...😂🤣

• [verwijderd]

[verwijderd] ik had al eerder mijn account opgezegd op zp, maar ik kwam regelmatig terug (zonder account) om te checken hoe het met o.a. Olifantje ging.
                  Dat werkte voor mij prima.

Hier nu alleen een account aangemaakt omdat ik het hier heel gezellig en vertrouwd vind 😉

• [verwijderd]

iMoeder Ik vond het ook echt mega saai geworden hoor. En dan bedoel ik niet dat ik spanning en sensatie (aka rellen) miste. Maar gewoon geen leuke onderwerpen meer en de leukere leden die weinig actief waren.

Dat vond ik ook. Veel reacties op topics waren ook te voorspellen waardoor ik vaak niet meer meedeed. De ZP cultuur was niet echt fijn meer; heel zwart-wit, veel veroordeling en aannames. Bepaalde topics opende je niet , of deed je gewoom niet aan mee want je wist de algemene mening al. Plus een Beheer die het allemaal niet zo uitmaakte, enkel kwam opdagen als het woordje Seks of Kut werd gebruikt want dat mag niet van Google.

Ik zit er nu nog wel vanwege het zwanger worden gedeelte. Ik hoop dat deze hier ook snel gaat groeien zodat ik ZP ook daar niet meer voor nodig heb, haha.

[verwijderd] daar zie ik dan eerlijk gezegd het nut niet van in.
                    Wat wil je daarmee bereiken? Weer een nieuwe rel?

• [verwijderd]

domicela
                      Was niet serieus bedoeld hè 😉
                      Een grapje 😊